Betroz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Selvfølgelig har jeg satt instillingene riktig hva angår overscan. 1080p oppløsning er jo egentlig for lite for en TV på størrelse av 65" mener jeg. Kan være en viktig faktor det. Den LG LED-TV'n jeg testa i fjor var jo bare på 55". Lenke til kommentar
per57 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå kommer TV med Passiv 3 D,LG sin Cinema modell gjør et veldig godt førsteinntrykk og med 10 stk briller til 399 kr,og som i tilegg er mye mer behagelig og ha på seg.Og fungerer uansett hvordan du sitter eller ligger foran TV. Dette ser spennede ut,kommer i butikkene midt i november. Flere andre kommer etter med samme teknologi. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 På den andre siden har Panasonic kommet med tredje generasjons aktive briller som veier 26 gram og er veldig behagelig å ha på seg. Og som tilbyr vesentlig bedre 3D-opplevelse enn passiv 3D... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg