Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Heisann, Går på Medier og Kommunikasjon 2. klasse, og ser nå at vi skal få vite om vi kommer opp i muntlig eksamen på fridagen vår (fredag).. Hørte fra Idrett at om de kom opp i en annen eksamen, slapp de treningslære eksamen. Gjelder noe av det samme for media? Om vi kommer opp i muntlig, slipper vi Media Tverrfaglig da? Eller blir det isåfall 100% begge eksamene? Finner ikke noe konkrete svar, så tenker å skyte et spørsmål her. Woopwoop, her står det at media er obligatorisk, så får vel bare håpe jeg slipper å komme opp i muntlig.. Endret 1. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Vi kom opp i muntlig men må fortsatt ha tverrfaglig medie eksamen Edit* haha, leste ikke hele innlegget ditt Endret 14. juni 2011 av Gamer93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe Jeg fikk 5, så er storfornøyd. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gratulerer! Jeg er hvertfall skikkelig spent, i morgen er den store dagen. Sliter enda litt med ideer osv. Temaet er mobbekampanjen "Bry Deg". Hvis du har lyst til å hjelpe til med noen innspill, ta gjerne en titt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1351358 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå