--Makaveli-- Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Heizann! Har Avidi abonnement fra Telenor, i det siste har det vorre sinnsykt tregt. Skal egentli ha 1024kbit men faar maximalt 600kbit. Provde a ringe Kunde service men..neida ikke noe fornuftig svar. Saa lurer pa om noen andre her har Abonnement fra Avidi og opplever noe treg hastighet? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jupp .. jeg har Avidi .. og bare 64 Kbit Ut.... (skal ha 256) hvis du kontakter kunde service så er det en som kan hjelpe deg .. (du vet hvem du er!) . PS: det er wabby som jo0ber i kundeservice .. kontakt han ... hvis han fortsatt jobber der da Lenke til kommentar
wideload Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 D/L går stort sett på full guffe her (hvis 512 kan kalles full guffe da ) men upload ligger på halvparten av hastigheten (får omtrent 8KB/s (= 64kb/s), skal ha ca 16 KB/S (=128kb/s) Nå var nettet nede igjen i går pga trøbbel med hovedfiber (kabelnettet også nede i hele Bærum) - så nå åker snart hele Avidi-didi-hoppla-hei greiene på dynga (har hatt _mye_ nedetid de siste 6 månedene) /wideload Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 PS: det er wabby som jo0ber i kundeservice .. kontakt han ... hvis han fortsatt jobber der da Jupp jupp, jobber og står på ... Har hatt en ferie , men er tilbake nuh Bare å ringe og spørre så skal jeg se hva jeg får til. Men prøv dette først: Lukk alt av P2P programmer og andre applikasjoner som kan bruke noen for får bandbredde. Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " , får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang Er på jobb til 22.00 idag Lenke til kommentar
wideload Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang quote'] "could not find host" er vel ikke spesielt bra? også prøvd ping vg.no -t /wideload Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang quote'] "could not find host" er vel ikke spesielt bra? også prøvd ping vg.no -t /wideload Prøv " ping 193.69.165.20 -t " . Høres ut som en treg lookup, men da burde du ha slitt med å få opp websider. Hva står det under "ipconfig /all" ? (Dette blir vel mer Internett & nettverk) Lenke til kommentar
wideload Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang quote'] "could not find host" er vel ikke spesielt bra? også prøvd ping vg.no -t /wideload Prøv " ping 193.69.165.20 -t " . Høres ut som en treg lookup, men da burde du ha slitt med å få opp websider. Hva står det under "ipconfig /all" ? (Dette blir vel mer Internett & nettverk) nå datt linja ned igjen (dvs det er dama som sitter foran maskinen hjemme. - jeg er på jobben) Jeg er hjemme igjen om ca 1 time og skal sette meg ned ned maskinen med engang /wideload Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 PS: wabby .. det er jeg også lei av ... at inett detter utheletiden (CA 2 ganger i uka.. men før var det jo 2 ganger om dagen ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 PS: wabby .. det er jeg også lei av ... at inett detter utheletiden (CA 2 ganger i uka.. men før var det jo 2 ganger om dagen ) ER på bedringens vei i allefall Men har vært en del prob i det sist i forbindelse med alt møkkaværet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 For de som ville vite det så har linja her vært nede i 1.5uker. FIkk den igjen i går kveld! Tordnevær er ikke noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå