Mariaaa Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Heisann Jeg har muntlig eksamen om en ukens tid, og jeg komm opp i RLE. Temaet er altså Paulus. Jeg skal snakke om Paulus liv, oppvekst, bakgrunn og misjonreiser. Så jeg må starte med å snakke litt om kjente personer i de forskjellige religionene + byer/ting som er opppkalt etter han. Burde jeg ha med noe mer? Fordi jeg har veldig lyst til å innponere litt Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 jaja. er bare å peise på Lenke til kommentar
Mariaaa Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 jaja. er bare å peise på Nei, kan ikke det da.. Har bare 15 min på meg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Så feilposta tråd skal man lete lenge etter! On topic, Trykk her! Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tror jeg har skrevet en stil om Paulus om jeg husker riktig. Kan godt sende deg den om jeg finner den Kom opp i matte, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå