Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 hei hva er snittet du må ha for å komme inn på elektro , sånn ca , for vet det endres vært år , men hva er det du må ha i snitt sånn ca hvis du bor i Trondheim Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 snittet er vel rundt om ca 3.8 - 4.5 der ett sted Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 3,8 :o e det sånn over alt Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Selvfølgelig ikke. ka trur du det e ca i trondheim da Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Selvfølgelig ikke. ka trur du det e ca i trondheim da Til tross for at jeg for tiden bor i Trondheim, så har jeg ikke peiling. Dette varierer fra år til år og fra skole til skole, så det er vanskelig å si. Ring de aktuelle skolene og hør hva poenggrensene har pleid å være, så blir du muligens litt klokere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har hørt ofte at Elektro har et lavt snitt. Hadde 3,8 ut av 10., og jeg kom inn. Bare du ligger over 3 i snitt tror jeg du er inne. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) pleier å ligge mellom alt fra 3.6-4 tror jeg. Kan jo være at det er litt lavere, eller høyere etter år og hvor du bor, men det er vel gjennomsnittet. Edit: Kom selv in på vg1 med 3.7 Det er et fitte fag btw, hvis du ikke er interessert i elektro og sånt. MYE vanskeligere enn Byggfag hvis du tenkte å ta det for "chill" Endret 1. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 okei : ) håper på det beste , takk for svar vertical Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 du kommer inn med en 3'er, jeg gikk brundalen og skrapte en 3'er etter ungdomsskolen og var folk med dårligere karakterer enn meg 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 du kommer inn med en 3'er, jeg gikk brundalen og skrapte en 3'er etter ungdomsskolen og var folk med dårligere karakterer enn meg høres bra ut , hvilken us gikk du på ? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du kommer naturligvis inn hvis du har høyere enn 3. Antageligvis kommer du inn uansett. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) jeg hadde 3.2 ut av 10 klasse og kom inn på elektro Endret 2. juni 2011 av Ownbeef 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 pleier å ligge mellom alt fra 3.6-4 tror jeg. Kan jo være at det er litt lavere, eller høyere etter år og hvor du bor, men det er vel gjennomsnittet. Edit: Kom selv in på vg1 med 3.7 Det er et fitte fag btw, hvis du ikke er interessert i elektro og sånt. MYE vanskeligere enn Byggfag hvis du tenkte å ta det for "chill" jeg er det, å tenker å prøve ivertfall vg1 , tror jeg blir værende der å .. å jeg er ikke ut etteå ta det chill heller. må jobbe for utdanning vettu 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 du kommer inn med en 3'er, jeg gikk brundalen og skrapte en 3'er etter ungdomsskolen og var folk med dårligere karakterer enn meg høres bra ut , hvilken us gikk du på ? fantastiske blussuvoll Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 for de som har eller går på vgs elektro , hvordan er det å gå på elektro, har dere mest fag eller praksis? er det veldig vanskelig stoff dere jobber med , så mange ikke klarer å henge med? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er en god del praktisk undervisning, men også en del teori. Hvor vanskelig det er kan diskuteres, men jeg vil ikke beskrive det som "veldig vanskelig". Det er veldig grunnleggende ting som blir gjennomgått, men det kreves likevel at man jobber litt med fagene. På den skolen jeg gikk på var enkelte av lærerne veldig slappe, og spesielt på VG2 var det ofte at ingen lærer dukket opp eller at læreren bare forsvant helt plutselig for så å komme tilbake 1-2 timer senere. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 De aller fleste greier nok lett å henge med på elektro. Er mye praktisk arbeid, og det som er av teori er ganske enkelt, det var i hvertfall slik med oss. Jeg kan tenke meg at forholdet mellom teori og praksis er forskjellig fra skole til skole. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jepp, forholdet mellom teori og praksis er veldig forskjellig. Vi hadde ikke så mye praksis. Det var én dag med prosjekt til fordypning, da hadde jeg Data og Elektronikk. Litt ektra praksis i automatisering. Ellers var det stort sett teori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå