tuppenballe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei! har en kompis som påstår at de ikke bruker ost på pizzaen i italia. Og av hvis du bestiller ost med pizzaen får du den i en skål uten om. Kan dette virkelig stemme? eller er det bare tull? Noen som har spist pizza i italia ? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, det har jeg mange ganger på mange forskjellige restauranter og alle hadde ost Hvis du ikke bestilte en uten da selvfølgelig, men til vanlig har dem det Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kommer nok litt ann på men de aller fleste er med ost. Og da helst med mozzarella laget av vannbøffelmelk. Det er vel egentlig bare vannbøffelmelkmozzarella som er ekte mozzarella. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Av de klassiske variantene som er vanlig på Pizzeriaer i Italia er det bare Pizza Marinara jeg kommer på som ikke har ost i det hele tatt. Ellers er det veldig standard at ALLE har Mozarella. Og noen har flere oster, deriblant Quatro Formaggi med, som navnet tilsier, fire forskjellige oster. Kompisen din er nok en skikkelig løgnhals eller så har han ikke helt skjønt hva han har spist og trodd det var pizza? Italienere bruker jo ost til alt mulig (bortsett fra skalldyr) så hvorfor skulle de ikke hatt ost på pizza? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har spist Pizza i Italia, Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge, spiste vel 5-10 Pizzaer der. Men de har utrolig bra utvalg, det skal de ha! Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har spist mye pizza i Italia, og det har alltid vært vanlig med ost på selve pizzaen:) Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge, Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge, Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge Du har ikke hørt mye med andre ord? Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge, Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge Du har ikke hørt mye med andre ord? Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza. Da har du ikke spist på riktige steder. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge, Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge Du har ikke hørt mye med andre ord? Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza. Da har du ikke spist på riktige steder. 5 forskjellige steder rundt Garda, Venezia, Milano og Brecia. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Minner meg litt om han karen som var på hellstrøm rydder opp i høst,... en kar som har litt for lite peiling på pizza snakker litt for mye om det... Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Minner meg litt om han karen som var på hellstrøm rydder opp i høst,... en kar som har litt for lite peiling på pizza snakker litt for mye om det... Du vet da ingenting om mine Pizza kunnskaper Bob. 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 JEg vet bare det du skriver, og det vitner ikke om mye kunnskap eller særlig velutviklete smaksløker. 2 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 :!: Din smak =/= Riktig smak 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 :!: Din smak =/= Riktig smak Selv om noen andres smak kan aldri være riktigere enn ens egen, men for min del virker det som Barista Bob har riktigere smak enn deg Zatig. 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det som forbauser meg er ikke at vi diskuterer selve smaken men at vi diskuterer om det går an å "riktig" smak. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Italiensk pizza er egentlig oppskrytt, har jeg funnet ut. Takke meg til amerikansk pizza! 1 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser ikke helt for meg at Italianerne som er ganske kjent for pizza, lager den uten ost. Og å levere ost i en skål med siden av er jo bare tåpelig ^^ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvis du foretrekker Amerikansk eller Ungarsk pizza sier det mer om deg og din smak enn noe annet. Uten at det trenger å være negativt. ALLIKEVEL er det en dum påstand når du sier du kan få like bra i Norge. 2 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvis du foretrekker Amerikansk eller Ungarsk pizza sier det mer om deg og din smak enn noe annet. Uten at det trenger å være negativt. ALLIKEVEL er det en dum påstand når du sier du kan få like bra i Norge. Du har sikkert ikke lett nok Men på den andre siden så er smaken som baken. Den beste Pizzaen jeg har smakt var faktisk i Sverige og det var Italiensk Pizza, selv om jeg har større sjans for å like Amerikansk eller Ungarsk Pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå