Gantzo Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei Sliter litt med å få installert Scala Player på maskinen min, en disk har nettop dødd på maskinen min å dermed har jeg mistet D: disken min. Problemet er at enda jeg prøver å reinstallere programmet på C: disken, så kommer han med at han ønsker å plassere en fil på (D:) Er noen måte å fortelle maskinen på at "Hallais, skip "D:" det e ikke nåkka der " ? Har lagt til en fil som viser feilmeldingen :S ----------------------------------------------------------------------- Nr 2: Får mest bare lyst å reinstallere hele greia Virker som hele systemet har startet å bli ustabilt etter enten: Windows, Flash OG/Eller Java har gått på automatisk oppdatering. Plutselig klikker bare nettleseren helt (Firefox og Internett explorer) Skjønner ingenting. Har 3 maskiner som alle fikk samme problem nesten samtidig ( uten at noen andre programmer har blitt installert) Samtidig har noen venner av meg opplevd det samme. Pratet nettop med en hvor tastaturet plutselig ikke fungerte i nettleseren (programmet hadde ikke hengt seg, siden han fikk fortsatt vase rundt på menyene) Flere som opplever problemer der ute? Maskinene er dønn stabile, kjørt alt fra minne test, cpu test, Prime. Har heller ikke klokket maskinene... Verste er at jeg har ikke lagt inn noen programmer som er "ny", har liksom samme oppsett som jeg brukte for 1 år siden, å det har fungert helt stabilt da ? Den siste maskinen jeg fikk dette problemet på er også vell å merke helt nyinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå