madman88 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har fått meg ny pc der jeg lurer på rundt en gammel micorsoft works utgave som ikke koster meg jeg har tatt med meg et par dokuemnter jeg ikke får åpnet i open office, så skulle virkelig likt å fått åpnet disse. Kan noen hjelpe meg? Jeg har leita lenge, men finner det ikke,er ute etter en versjon som lar meg ha det så lenge jeg ikke vil, så ikke slike prøve versjoner Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) OpenOffice er gratis, og etter min mening bedre enn Works. Fungerer fint med standard Office-formater. Tror ikke du får tak i Works til nedlasting. Endret 1. juni 2011 av hlnd Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Eneste jeg fant var: works 9 Så den må du nok kjøpe hvis du ikke velger en piratversjon, men da kan ikke vi hjelpe så mye. Jeg syns riktignok $39.95 ikke er så høy sum. Alternativ, kan det være noen elkjøp/lefdal har slike liggende, de kan selge. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Microsoft works/ og eller office koster penger. Det finnes ingen gratis utgave, så alternativet for deg er å kjøpe lisens eller å finne ett gratis som program som lar deg filene for deg. Akkurat det vet jeg ikke om det finnes. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 LMH1 40 dollar er ikke mye ,det kjøper jeg isåfall men når jeg sjekket via microsoft sine sider,så var det snakk om 3000-4000 kroner,hehe og dette blir rett og slett for drøyt Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 men jeg ser man må bestille fra amazone.com? går det ikke ann å få det via nettet? :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg anbefaler deg heller å bruke litt mer penger på MS office, da får du ett mye bedre produkt, samt powerpoint, excel og onenote. Grunnen til det er at works er ett utgående produkt, som bare selges fortsatt men kommer ikke til å bli oppdatert. http://www7.buyoffice.microsoft.com/emea1/product.aspx?sku=10236556&cache=-937926870&culture=nb-NO Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 syns det er så mye å gi når jeg bare skriver litt på dokument,men kanskje jeg finner det billigere via finn eller noe? funker vell like bra? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 syns det er så mye å gi når jeg bare skriver litt på dokument,men kanskje jeg finner det billigere via finn eller noe? funker vell like bra? Hvorfor ikke gå for LibreOffice eller OpenOffice? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 jeg lastet ned libre office og det virket bra, men jeg fikk også åpnet mine gamle filer inn på der greia var at det var lange streker over alle settningene, der man ikke så hva det stod prøvde å skrive selv innpå der,og samme skjedd hvilken funksjon kan dette være tro? for jeg ser ikke noen endringer eller noe jeg har gjort? hjelp? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Prøv tekstbehandleren Abiword og se om den klarer å lese works-filene dine. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://libwps.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 jeg får altså ført de over,men problemet ligger i at det på enkelte filer er streker over hele dokumentet bare veldig merkelig Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er jo en realistisk mulighet for at dokumentet er korrupt. Da er det veldig surt å betale tusenvis av kroner for en lisens som ikke var løsninga på problemet. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Med "lange streker over alle settningene" og "streker over hele dokumentet bare", mener du gjennomstreking/strikethrough som dette? Det slår du av i Font-dialogen i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå