Gå til innhold

NetCom lanserer BlackBerry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blackberry er nok fortsatt det beste produktet for selskaper og personer som vil ha sikkerhet, og som har stålkontroll over hvilke telefoner de ansatte bruker, ting som regjering og forsvar bør f.eks. bruke BB og ikke Iphone/Android/WP.

Lenke til kommentar

Blackberry er nok fortsatt det beste produktet for selskaper og personer som vil ha sikkerhet, og som har stålkontroll over hvilke telefoner de ansatte bruker, ting som regjering og forsvar bør f.eks. bruke BB og ikke Iphone/Android/WP.

Enig. Er nok definitivt Blackberry som har de beste sikkerhetsløsningene idag, vi bruker selv de på jobben. Problemet har vell egentlig vært att svært få teleselskaper har full støtte for disse systemene, TDC har nesten vært det eneste selskapet..

Lenke til kommentar

Ikke i følge dette:

The federal government, State Department, Army, NASA and the Department of Veterans Affairs are all in the process of (slowly) replacing aging BlackBerries with devices powered by Apple's iOS.

http://www.tgdaily.com/mobility-features/56295-feds-ditch-blackberry-for-apple

Vi får se hva fremtiden bringer for RIMM, men det ser litt labert ut for tiden :)

At de bytter til IOS betyr ikke at det er sikrere eller engang like sikkert, at BB er sikrere enn konkurentene bør det være null tvil om. Artikkelen du drar frem sier jo også at det er andre grunner en sikkerhet som gjør at de velger andre produkter, men i mine øyne burde disse grunnene kome i 2. rekke etter sikkerhet.

Lenke til kommentar

Joda, men de har nok vurdert sikkerheten som mer enn bra nok vil jeg tro.

Om Blackberry har bedre sikkerhet enn iOS stemmer sikkert, men er det nok for å veie opp for resten?

Det jeg har sett av operativsystemet deres har ikke akkurat imponert så langt. Jeg har ikke fått sjansen til å prøve det selv enda, dessverre.

Edit: Glemte minst en bokstav :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Ikke i følge dette:

The federal government, State Department, Army, NASA and the Department of Veterans Affairs are all in the process of (slowly) replacing aging BlackBerries with devices powered by Apple's iOS.

http://www.tgdaily.com/mobility-features/56295-feds-ditch-blackberry-for-apple

Vi får se hva fremtiden bringer for RIMM, men det ser litt labert ut for tiden :)

Vel da er det ikke noe i vegen for å ta ibruk WP heller, for om man retter opp store feil i den testen som ble gjort med BB, Android, WP og IOS for noen måneder siden så var det WP som kom best ut av de tre som han langt etter BB.

Lenke til kommentar

Trist å se Netcom tar over Trigcom sine brukere, som gjør at jeg selv må bli med over til Netcom, som er uaktuelt. Ha det bra! :)

(Og ja, Netcom henger litt etter når de finner ut i juni 2011 at de skal føre BB, det er for sent. )

Er det så mange å velge mellom da ? Er vell bare ett fåtall som har støtte for BB såvidt jeg vet ?

BB har nok sin faste kundemasse i bedriftsmarkedet uansett, iallfall en stor del jeg vet om som bruker dette i jobben.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...