Gillroy Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Skal kjøpe meg en bærbar. Det virker som det er en bra plass å kjøpe pc hod Dell. Men det er jo så mange forskjellige modeller...!?! Jeg e student, liker å spille, den må ha trådløs nettverksmuligheter og bør være kraftig nok til at jeg kan få glede av den noen år fremover. Helst under 15000,-. Hjelp.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 fikk akuratt en dell inspiron 5100 med 2.66ghz og dvd/cdrw combo av jobben. godt fornøyd så langt =) Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Skal kjøpe meg en bærbar. Det virker som det er en bra plass å kjøpe pc hod Dell. Men det er jo så mange forskjellige modeller...!?! Jeg e student, liker å spille, den må ha trådløs nettverksmuligheter og bør være kraftig nok til at jeg kan få glede av den noen år fremover. Helst under 15000,-. Hjelp.. Skal du ha pcen med deg på forelesnnger osv? eller skal du bare ha den hjemme som en desktop erstatter el? Skal du på forelesninger med den vil du sikkert ha en maskin som ikke bråker slikt. Søk litt på forumene her. En dell 500m vil jeg tro er grei, som du kan få i underkant av 12000 uten noen spesielle oppgraderinger. Eller elitegroup 732 som du får for under 12k, dog er dette en skrivebordserstatter, har selv bestilt den, da jeg får MYE maskin for pengene her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 En dell 500m vil jeg tro er grei, som du kan få i underkant av 12000 uten noen spesielle oppgraderinger. . bestilte 500m i helgen, dvd/cdrw, 30gb hdd, 256ddr ram (kjøpte 256mb ekstra for ca. 450 på komplett) maskinen kom på 8500!! tilbudet på dell går ut nå eller om noen dager. skal bruke den til studier osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå