-=CH=- Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvordan går det ann og rapotere til microsoft om ett Dataproblem når det ikke kommer opp den berømte msgboxen hvor det står du kan rapotere problemet? jeg installerte den nyeste Windows update fila, når jeg restarta pcen kom det opp blank skjerm og alle filer og instillinger var borte, mista mange filer etc. og tenkte at nå må mann raportere dette til Microsoft, slik at det ikke skjer med mange andre. MEN DET FINNES INGEN GDM PLASS PÅ INTERNETT OG GJØRE DETTE!!!!!!!! Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 jeg installerte den nyeste Windows update fila Installerte du via Windows Update, eller egen fil? Skulle jo nesten tro det var virus du har rota deg inn på Har du piratkopi eller lovlig versjon? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvordan går det ann og rapotere til microsoft om ett Dataproblem når det ikke kommer opp den berømte msgboxen hvor det står du kan rapotere problemet? jeg installerte den nyeste Windows update fila, når jeg restarta pcen kom det opp blank skjerm og alle filer og instillinger var borte, mista mange filer etc. og tenkte at nå må mann raportere dette til Microsoft, slik at det ikke skjer med mange andre. MEN DET FINNES INGEN GDM PLASS PÅ INTERNETT OG GJØRE DETTE!!!!!!!! Noen som har noe forslag? technet http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/categories/ Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har lovlig windows, forhånds installert når jeg kjøpte pcen ny. Bruker bare windows Update for å installere UPDATEs ak nu frister det og konvertere, lunux eller apple Endret 1. juni 2011 av -=CH=- Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har lovlig windows, forhånds installert når jeg kjøpte pcen ny. Da er det maskinprodusenten som står for support av all levert hardware & software. Ellers kunne du ha sett her. (Vel, eller funnet en tilsvarende side for Norge.) edit: Har du prøvd å starte i Safe Mode og så gå gjøre en System Restore? Endret 1. juni 2011 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Om det står mellom Linux og Apple ville jeg selv ha valgt Apple. Er vel ganske begrensa med drivere \ programmer til Linux. Nå vet jeg ikke hva du bruker PCen din til, men om det kunn er nettsurfing \ mail osv, så fungerer nok linux like greit. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Om det står mellom Linux og Apple ville jeg selv ha valgt Apple. Er vel ganske begrensa med drivere \ programmer til Linux. Eksterne maskinvare ja. Men intern så er apple nok dårligere, f.eks AMD på en lovlig kjøpt Apple lisens til hackintosh, så funger det ikke i det helletatt. Linux funger i de fleste tilfeller, men linux har problemer med ATI skjermkort over HD 5770 og oppover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Om det står mellom Linux og Apple ville jeg selv ha valgt Apple. Er vel ganske begrensa med drivere \ programmer til Linux. Eksterne maskinvare ja. Men intern så er apple nok dårligere, f.eks AMD på en lovlig kjøpt Apple lisens til hackintosh, så funger det ikke i det helletatt. Linux funger i de fleste tilfeller, men linux har problemer med ATI skjermkort over HD 5770 og oppover. ha ha. Dagens... Endret 1. juni 2011 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) ha ha. Dagens... Har du fått det å fungere? Men uansett, er vi litt utenfor tema. Det virker ut som Microsoft stadig mister kunder, her på grunn av feiltolking av WGA sin makt over pirater. Så derfor en god grunn til folk velger linux/mac isteden. Endret 1. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det virker ut som Microsoft stadig mister kunder, her på grunn av feiltolking av WGA sin hehe, MS sine salgstall for 2010 på lisenser sier noe annet Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har lovlig windows, forhånds installert når jeg kjøpte pcen ny. Da er det maskinprodusenten som står for support av all levert hardware & software. Microsoft gir gratis support vedrørende problemer med Windows Update uansett om det er snakk om OEM eller Full Package Product (Retail). Ring 23 500 500 (valg 2, valg 2). Så lenge du ikke er logget på et domene burde de kunne sette opp en supportsak på deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har selv sendt flere eposter til microsoft om ulike problemer og fått svar 1-2 dager senere. Velg support fra menyen her: http://www.microsoft.com/nb/no/default.aspx Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) hehe, MS sine salgstall for 2010 på lisenser sier noe annet Hvor mange pcer selges med windows i dag? Bortsett fra Apple maskiner. Hvor mange brukere ønsker å bytte til linux/Apple etter noen måneder? Ser du sammenheng her? Angående teknisk supporten til microsoft. Er ikke noe bedre, en å gå til elkjøp med maskinen få få hjelp der. Har mere tror på diskusjonforum her. Endret 27. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Microsoft har også mulighet for support via Twitter og Facebook: http://support.microsoft.com/gp/cu_sc_selector_social/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå