Gå til innhold

[Løst] Nettverksskriver til MacBook Pro

Anbefalte innlegg

Har ikke mye peiling på Mac, men vi har nå fått en MacBook Pro i huset, og skal i den forbindelse oppgradere skriveren til en nettverksskriver som kan printe ut trådløst over nettverket.

Har tidligere fått intrykk av at det ikke er så mange skrivere som egner seg for Mac, og lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg med å finne en god en. Vil kun ha en vanlig skriver, ikke multifunksjon med scanner etc., gjerne så liten som mulig og relativt rimelig.

På forhånd takk :)

Endret av Scorix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du da ikke bare søke på denne listen:

Kompaktible skrivere

Eller høre med selger?

Nå har jeg best erfaringer med canon, i vertfall hvis skriveren finnes i denne listen er det en sansylighet du får brukt skriveren.

Ta en frekk en å hør med eplebutikken om råd, så går du på elkjøp, hvis begge anbefaler sammme skriver, så har du sikkert gjort et godt kjøp.

Nå ville jeg anbefalt en laserskriver, hvis du skal bare skrive ut tekst.

Er jo lønnsomt fordi en skriver til 300-400 kr kostet skriveren mindre en blekket, og man har ofte bare 2 patroner, så man burde heller gått for laser her, da kan du ha tonerne i et år eller lengere uten å bytte, og du slipper at blekket tørker inn.

Husk det er anbefalt å ha laserskrivere på et egnet rom, hvis du bruker den mye, fordi pulveret kan gi alergiste reaksjoner og er lite sunt over tid.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...