MarKra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har ikke mye peiling på Mac, men vi har nå fått en MacBook Pro i huset, og skal i den forbindelse oppgradere skriveren til en nettverksskriver som kan printe ut trådløst over nettverket. Har tidligere fått intrykk av at det ikke er så mange skrivere som egner seg for Mac, og lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg med å finne en god en. Vil kun ha en vanlig skriver, ikke multifunksjon med scanner etc., gjerne så liten som mulig og relativt rimelig. På forhånd takk Endret 2. juni 2011 av Scorix Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Nå har jeg ikke så mye peiling på dette selv, men min erfaring er at nettverksskrivere funker på mac uten å måtte styre på med drivere. Har ingen printer hjemme, men har sett litt på HP sine printere med støtte for AirPrint, trådløs printing for OSX og iOS: http://www.hp.com/united-states/campaigns/airprint/index.html Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Kan du da ikke bare søke på denne listen: Kompaktible skrivere Eller høre med selger? Nå har jeg best erfaringer med canon, i vertfall hvis skriveren finnes i denne listen er det en sansylighet du får brukt skriveren. Ta en frekk en å hør med eplebutikken om råd, så går du på elkjøp, hvis begge anbefaler sammme skriver, så har du sikkert gjort et godt kjøp. Nå ville jeg anbefalt en laserskriver, hvis du skal bare skrive ut tekst. Er jo lønnsomt fordi en skriver til 300-400 kr kostet skriveren mindre en blekket, og man har ofte bare 2 patroner, så man burde heller gått for laser her, da kan du ha tonerne i et år eller lengere uten å bytte, og du slipper at blekket tørker inn. Husk det er anbefalt å ha laserskrivere på et egnet rom, hvis du bruker den mye, fordi pulveret kan gi alergiste reaksjoner og er lite sunt over tid. Endret 1. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk, da skal jeg nok klare å finne en passende skriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå