MrPool Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør. Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr). Har sett på: Tippmann Sierra One Azodin ATS+ startpakke Azodin Kaos Startpakke Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør. Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr). Har sett på: Tippmann Sierra One Azodin ATS+ startpakke Azodin Kaos Startpakke til 2500,- tror jeg du må ned på tippmann 98 e.l, hvis du ser på tippmann sierra pakken så ser det ut som flaske og maske ikke følger med, står heller ingenting om magasin der, men det tipper jeg at følger med.. eks på pakke med "alt" http://www.paintball24.com/webshop/product.php?productid=1100406&cat=276&page=1 *merk jeg hadde sjekket litt rundt etter bedre priser, dette var den første siden jeg kom over med en slik pakke Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør. Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr). Har sett på: Tippmann Sierra One Azodin ATS+ startpakke Azodin Kaos Startpakke til 2500,- tror jeg du må ned på tippmann 98 e.l, hvis du ser på tippmann sierra pakken så ser det ut som flaske og maske ikke følger med, står heller ingenting om magasin der, men det tipper jeg at følger med.. eks på pakke med "alt" http://www.paintball24.com/webshop/product.php?productid=1100406&cat=276&page=1 *merk jeg hadde sjekket litt rundt etter bedre priser, dette var den første siden jeg kom over med en slik pakke Nei, det følger ikke med flaske, magasin eller maske på Sierra-pakken. Tippmann Sierra One 1599,- Luftsystem 0,8L 449,- PBstore Magasin 24,- Diablo Heat 249,- (2000 kuler) Gen-X-Global Maske 149,- Totalt: 2470,- Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør. Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr). Har sett på: Tippmann Sierra One Azodin ATS+ startpakke Azodin Kaos Startpakke til 2500,- tror jeg du må ned på tippmann 98 e.l, hvis du ser på tippmann sierra pakken så ser det ut som flaske og maske ikke følger med, står heller ingenting om magasin der, men det tipper jeg at følger med.. eks på pakke med "alt" http://www.paintball24.com/webshop/product.php?productid=1100406&cat=276&page=1 *merk jeg hadde sjekket litt rundt etter bedre priser, dette var den første siden jeg kom over med en slik pakke Nei, det følger ikke med flaske, magasin eller maske på Sierra-pakken. Tippmann Sierra One 1599,- Luftsystem 0,8L 449,- PBstore Magasin 24,- Diablo Heat 249,- (2000 kuler) Gen-X-Global Maske 149,- Totalt: 2470,- ah riktig, jeg har ikke testa sierra one, men jeg har hatt flere tippmann A5, en x7 og testa en del 98 og stort sett vært fornøyd med de så jeg vil mene tippmann'en er et godt kjøp generelt som førstevåpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå