Gå til innhold

Paintball markør for nybegynnere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør.

Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr).

Har sett på:

Tippmann Sierra One

Azodin ATS+ startpakke

Azodin Kaos Startpakke

til 2500,- tror jeg du må ned på tippmann 98 e.l, hvis du ser på tippmann sierra pakken så ser det ut som flaske og maske ikke følger med, står heller ingenting om magasin der, men det tipper jeg at følger med..

eks på pakke med "alt" http://www.paintball24.com/webshop/product.php?productid=1100406&cat=276&page=1

*merk jeg hadde sjekket litt rundt etter bedre priser, dette var den første siden jeg kom over med en slik pakke

Lenke til kommentar

Jeg syntes at paintball ser utrolig artig ut, og har lyst til å kjøpe meg en markør.

Noen som kan anbefale en markør for nybegynnere, helst noe under 2500kr (Inkludert alt utstyr).

Har sett på:

Tippmann Sierra One

Azodin ATS+ startpakke

Azodin Kaos Startpakke

til 2500,- tror jeg du må ned på tippmann 98 e.l, hvis du ser på tippmann sierra pakken så ser det ut som flaske og maske ikke følger med, står heller ingenting om magasin der, men det tipper jeg at følger med..

eks på pakke med "alt" http://www.paintball24.com/webshop/product.php?productid=1100406&cat=276&page=1

*merk jeg hadde sjekket litt rundt etter bedre priser, dette var den første siden jeg kom over med en slik pakke

Nei, det følger ikke med flaske, magasin eller maske på Sierra-pakken.

Tippmann Sierra One 1599,-

Luftsystem 0,8L 449,-

PBstore Magasin 24,-

Diablo Heat 249,- (2000 kuler)

Gen-X-Global Maske 149,-

Totalt: 2470,-

Lenke til kommentar

Har sett på:

Tippmann Sierra One

Azodin ATS+ startpakke

Azodin Kaos Startpakke

Nei, det følger ikke med flaske, magasin eller maske på Sierra-pakken.

Tippmann Sierra One 1599,-

Luftsystem 0,8L 449,-

PBstore Magasin 24,-

Diablo Heat 249,- (2000 kuler)

Gen-X-Global Maske 149,-

Totalt: 2470,-

ah riktig, jeg har ikke testa sierra one, men jeg har hatt flere tippmann A5, en x7 og testa en del 98 og stort sett vært fornøyd med de så jeg vil mene tippmann'en er et godt kjøp generelt som førstevåpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...