cozmic Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Skal bygge PC primært for spill bruk, men etterhvert kanskje også som lydkilde. Har tenkt på følgende spec; Asus P4C800 Deluxe 875 P4 2.8 800 twinMOS 512 MB ddr 3200 X 2 sapp radeon 9700 128 Western Digital 120 GB 8mb NEC ND1300 dvd samsung 171S Chieftec dragon Dx-01bd Må ha TFT pga plassmangel. Er imidlertid usikker på det meste av de andre komponentene. Synspunkter eller forslag? Har etterhvert tenkt å bruke PC som hub for lyd med et profft lydkort og ekstern DAC mot High End forsterker. Vet at flere high end produsenter kommer med produkter med USB port. Er det noen som har erfaringer på dette området? Tenker da på både på kort og praktisk oppsett. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Når det gjelder hovedkortet er det bedre alternativer på markedet: Abit IC7-G Abit IC7-Max3 (kommer snart i butikkhyllene og virker ekstremt lovende) Asus P4C800-E Deluxe Det var det jeg kunne uttale meg om, resten av komponentene ser greie ut. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ville gått for en LCD med DVI Lenke til kommentar
tonnyand Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Berre lurte på hva mer du vet om: "Vet at flere high end produsenter kommer med produkter med USB port." Har selv tenkt å lagr en lignende pc.. Hva med å bruke 5.1 utgangene de fleste forsterkere støtter jo det.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ville gått for en LCD med DVI Til spill? Da må man betraktelig opp i pris. Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Berre lurte på hva mer du vet om: "Vet at flere high end produsenter kommer med produkter med USB port." Har selv tenkt å lagr en lignende pc.. Hva med å bruke 5.1 utgangene de fleste forsterkere støtter jo det.. Svar: Både Absoulte Sound og Stereophile har nevnt det flere ganger. Hvis du går på Audioasylum.com, har det vært flere diskusjoner der også. Jeg er imidlertid usikker på hvordan jeg praktisk skal gjøre det. Har bare sett det praktiske aspektet i å bruke PC som lagringsmedium og lydkilde. Jeg er imidlertid ute etter noe mer enn MP3 hva angår lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå