Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sidemål VG3 - 2011

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9821734

Jeg synes oppgavene var herlige, særlig siden jeg er glad i essay og kåseri. Valgte oppgave 1 om fordommer, kulturmøte osv.

På kortsvarsoppgaven vet jeg ikke om jeg svarte godt nok. Klarte for første gang å skrive litt mindre enn 250 ord, siden man ofte får trekk for å skrive mye lenger enn det. Poenget er bare å vise at du klarer å formulere deg kort og presist om et tema. I følge min lærer legges det ikke noe særlig vekt på kortsvarsoppgaven, med mindre du ligger å vipper mellom 5-6 og evt stå eller stryke. Men selvsagt, om du ikke skriver den, eller skriver veldig langt, kan det også trekke ned.

Jeg skrev alt for mye denne gangen og rakk ikke å dobbeltsjekke skrivefeil og grammatikk, dessverre. Har ikke en så god følelse, siden jeg vil ha 6'er, men tror det var nok for en 5'er. MEN tiden vil vise! Huff, nervepirrende...

Jeg skrev 1800 ord totalt (ekskludert kilder).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kåseri hadde blitt et stort problem for meg, for man vet ikke helt hvor man har sensoren. Kan være alt fra 2 til 5, uansett selvfølelse. Venninnen min har 6 og 5 i norsk og skrev kåseri i fjor, sensorene ga henne 2. Mulig de ikke tok ironien/sarkasmen hennes, I don't know...

5 er slettes ikke dårlig :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...