Gjest Slettet+9821734 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg synes oppgavene var herlige, særlig siden jeg er glad i essay og kåseri. Valgte oppgave 1 om fordommer, kulturmøte osv. På kortsvarsoppgaven vet jeg ikke om jeg svarte godt nok. Klarte for første gang å skrive litt mindre enn 250 ord, siden man ofte får trekk for å skrive mye lenger enn det. Poenget er bare å vise at du klarer å formulere deg kort og presist om et tema. I følge min lærer legges det ikke noe særlig vekt på kortsvarsoppgaven, med mindre du ligger å vipper mellom 5-6 og evt stå eller stryke. Men selvsagt, om du ikke skriver den, eller skriver veldig langt, kan det også trekke ned. Jeg skrev alt for mye denne gangen og rakk ikke å dobbeltsjekke skrivefeil og grammatikk, dessverre. Har ikke en så god følelse, siden jeg vil ha 6'er, men tror det var nok for en 5'er. MEN tiden vil vise! Huff, nervepirrende... Jeg skrev 1800 ord totalt (ekskludert kilder). Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kåseri hadde blitt et stort problem for meg, for man vet ikke helt hvor man har sensoren. Kan være alt fra 2 til 5, uansett selvfølelse. Venninnen min har 6 og 5 i norsk og skrev kåseri i fjor, sensorene ga henne 2. Mulig de ikke tok ironien/sarkasmen hennes, I don't know... 5 er slettes ikke dårlig Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg tror jeg skrev ca 260 på kortsvar og ca. 1600 på langsvar. ;-) Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Det kunne ha gått bedre. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Uff da Nyah. Jeg fikk en etterlengta femmer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå