Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Og hun fikk jo åpenbart lov av eksen din, da har jo strengt tatt lov til å være der...

Spiller vel ingen rolle om han har gitt hun lov... Fremdeles mitt hjem, og som sakt, jeg syns ikke noe om at hun går i huset når ingen er hjemme...

Postet av anonym: edf5fa3752dbb70da3630547f8df5112

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da er det en krangel du må ta med mannen din..

For min del er det greit at ekser kommer innom for å hente noe så lenge det er nødvendig...

Joda, har tatt den krangelen med han :thumbup:

Men jeg mener ikke være vanskelig, jeg føler bare det ikke komfetabelt med at hun har vært her inne, når ikke vi er hjemme

Lenke til kommentar

Jeg forstår deg godt! Hadde ikke likt om eksen til min mann hadde vært inne i vårt hus om vi ikke hadde vært hjemme! Og hadde selv blitt litt sur om han hadde latt hun gjøre det!

Helt greit at det er barn i bildet, men det betyr ikke at sånt er greit, selv om hun eksen til min mann kan drikke kaffe med meg her hjemme, så hadde jeg ikke likt at hun hadde fått gått inn her når vi ikke er hjemem!

Lenke til kommentar

Men da er det mannen din som er problemet, ikke eksen...

Altså det har ikke noe med eksen å gjøre, selvfølgelig mannen min, jeg kan ikke gjøre noe fra eller til på det at hun har vært her inne, selv om jeg syns hun er en ok dame. Men jeg syns ikke det var greit at han lot hun gjøre det, og det er han no veldig klar over ;-)

TS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...