Odesseiron Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 PlayStation Network må vedlikeholdes, så første runde blir i morgen. Les hele saken Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Typisk Rigga opp ratt og pedaler tidligere i dag og var klar til kjøring, men nå får jeg vel bruke kvelden på å lære meg banen enda bedre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ahh... synd. Men jeg lurer. Hvordan sjekker dere resultatene, hva om taperen i en kamp registrer seg selv som vinner? Og hva gjør man om motstander ikke godtar venneforespørsel for å spille? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Men jeg lurer. Hvordan sjekker dere resultatene, hva om taperen i en kamp registrer seg selv som vinner? Og hva gjør man om motstander ikke godtar venneforespørsel for å spille? For GT5 anbefaler vi alle å lagre opptaket av løpet i tilfelle det skulle oppstå en konflikt. For FIFA 11 kan det være lurt å ta et bilde av TV-en når resultatet kommer opp. Sørg for at klokkeslett og dato er korrekt innstilt i kameraet. Hvis motstanderen ikke godtar venneforespørsel, så går man videre på walkover. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Slo akuratt på ps3en min, og ble logget inn? hva i hulleste er det dokker prater om? Æ kommer jo inn lissom.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Sony sier: http://blog.eu.playstation.com/2011/06/01/important-playstation-network-maintenance-today/ Men ser det står: Countries: AE, AU, GB, IE, NZ Blir det ikke stengt i Norge? Endret 1. juni 2011 av LaStrada Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 mest sansynlig vis ikke tror ikke det i alle fall:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Slo akuratt på ps3en min, og ble logget inn? hva i hulleste er det dokker prater om? Æ kommer jo inn lissom.. Som vi skriver i saken: Sony gikk idligere i dag ut med en melding om at PSN skulle tas ned for rutinemessig vedlikehold, og vi lenker til kilden for uttalelsen. Vi var også i kontakt med Sony direkte, og de bekreftet dette. I ettertid har Sony tydeligvis gått ut med en presisering om at dette kanskje ikke gjelder akkurat Norge. Det er ikke greit dette her. Vi velger likevel å utsette turneringen, for sikkerhets skyld. Håper på forståelse for det. Endret 1. juni 2011 av TST Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis motstanderen ikke godtar venneforespørsel, så går man videre på walkover. Og hvordan bevise det? Satser på at ingen er så idioter at de lyver om slikt, men man vet aldri. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skjønner meg rett og slett ikke på innlogingen for registreringen, funker ikke med vanlig passord og brukernavn! Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Henro Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Flott... Skal i konfirmasjon i morgen, så blir nok ikke noe FIFA på meg. Så da taper jeg bare på walkover? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 PSN er oppe, samt STORE, m.m. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Var litt ustabilt ja, men jeg har ingenting å kjøre/laste ned nå så jeg overlever! Jeg bare venter på turneringen i kveld Edit: 1000 innlegg! Endret 2. juni 2011 av LaStrada Lenke til kommentar
martinzzen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 smart det ja, nå som lulzsec hell på å seile gjennom sony... Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Store er oppe ja,men den pakken på + medlemskap og 2 gratis spill er ikke tilgjengelig enda? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kommer om et par dager. Og det er igrunn off topic. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ikke lenge igjen nå... bare lurer på åssen dette starter.. om jeg må legge til han jeg skal spille mot som venn eller om det skjer automatisk og slikt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 FIFA startet 19:00, men rekker det om man kommer nå. Gå hit NÅ, og logg inn på IRC-chaten for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå