Gå til innhold

Fortell 3 ting om deg selv som ikke står på din CV?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på jobbintervju i dag, og har blitt spurt om å forberede meg på en rekke spørsmål, for eksempel dette: "Fortell 3 ting om deg selv som ikke står på din CV"

Og for å være helt ærlig; jeg aner ikke hva jeg skal svare!?

Er det nok med å svare "Jeg har 5 søsken, har spilt piano siden jeg var liten og har vært på fisketur 4 uker alene i Mexico"?

Og hva ville du svart?

Endret av Nordkjosbotn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke på noen gode eksempler, men jeg ville forberedt meg på et godt svar på hvorfor du gjorde de tingene du evt ikke har nevnt på CV'en. Kan nesten garantere at de vil lure på hvorfor og at de vil teste din refleksjonsevne osv.

Lenke til kommentar

wat. for et teit spørsmål. hater folk som skal ha sånne 'originale' jobbintervjuer og skal finne ut hvor spesiell du er... (mens man kanskje egentlig bare er gørr kjedelig utenom)

nei vet ikke... syns eksemplene dine virket bra :p

jeg hadde vel kanskje sagt at jeg syr, liker å lage mat og er glad i katter... noe særlig mer interessant er jeg ikke :p folk burde ikke forvente mer '-.-

Lenke til kommentar

Wææ! Jeg har søkt jobb nå, håper ikke jeg får slike spørsmål på intervju! Aner ikke hva jeg ville svart egentlig. Noe jeg liker og noe jeg har gjort kanskje.

Hvilke jobb søkte du, var det ett spesielt yrke siden de lurte på slike ting?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var til et intervju som deltids-arbeider på Elixia, viste seg at dette ikke var et intervju, men et "informasjonsmøte" hvor de hadde kalt inn 35 kandidater.

Vi måtte alle reise oss opp og fortelle tre ting om oss selv, etter et 30 minutters langt propaganda-show på powerpoint om hvorfor Elixia var BEST i ALT.

Dummeste jeg har vært med på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...