Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ett lite flaut problem med en pakke på Postkontoret :P

Anbefalte innlegg

Hei, har klart å rote meg bort i ett litt uvanlig og uforutsett problem.

Jeg bestilte ett sexleketøy fra nett på postoppkrav, altså at jeg betaler når jeg henter pakken. Og det sto at sendingen ville være anonym. Men her er problemet, når jeg fikk hentelappen så sto avsender med samme navn som siden jeg bestilte ifra. Jeg har ikke mye lyst til å hente ut en pakke med det avsendernavnet :p Pakken ble bestilt fra Danmark, så ser den har vært innom tollen. Kan det ha noe med saken å gjøre? og jeg vil virkelig ikke komme ned til postkontoret og finne det jeg bestilte liggende i hylla uten diskre forpakning heller:S Tenker på at kanskje tollen har åpnet pakken, og ikke diskre pakket den inn igjen.

Mulig dette er en feilpost, men hva i all verden skal jeg gjøre nå :p

Postet av anonym: e19ad0cf54f147e38f6c917c053db952

Postet av anonym: d974622f0c25b4258946a747eb824671

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ingen på postkontoret, men kan tenke meg at de ansatte venter spent på hvem som skal plukke opp den pakken, spesielt hvis den ligger i hyllen uten diskre forpakning:P

Men ja, jeg er ofte innom der. Det ligger side om side med en matvarebutikk, og de ansatte i matvarebutikken pleier å steppe inn på postgreiene hvis det er lite folk der. Jeg "kjenner" et par av de butikkansatte, har pratet med de inimellom, og saken blir enda verre hvis de har sett hvem pakken tilhører hehe.

Sende noen andre tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre, bedre at noen som ikke vet hvem jeg er ser det, enn at noen jeg kjenner henter den for meg hehe:P

Takk forresten ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å si det sånn så er dt antagelig ikke en kjeft på postkontoret som bryr seg om hva som er i pakka di eller hvordan den ser ut. De ser såpass mye rare pakker at det skal mye til før det blir dagens lunjssamtale. - Det kan sikkert føles litt flaut der og da, men ja - det er bare deg. - Ingen kommer til å løfte et øyelokk.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Takk, de postene hjalp litt ;)

Hvis det er en søt ung jente der, og hun spør, kan jo du alltids spørre tilbake om hun vil være med å prøve.
Haha good one! :thumbup:

Men sånn seriøst, tror dere tollen har åpnet pakken og fjernet den eventuelle diskre delen av forpakningen? :p

Lenke til kommentar

Jeg hentet nylig litt forsyninger til sommerferien på postkontoret. En ting eller to fra Kondomeriet.no og litt annet fra AnnSummers.com. Pakken fra Kondomeriet kom som forventet i en kjedelig brun pappeske etter noen dager og med avsendernavnet "BEMER". Tilsynelatende helt anonymt, men enhver som har jobbet på posten en stund vet hvor disse pakkene kommer fra. Pakken fra AnnSummers kom i en helt vanlig bobleplast-pose med papp rundt og også den så helt anonym ut. Det eneste som kunne røpe pakkens innhold var avsendernavnet, som var "Ann Summers Knockbox" - om postmannen hadde visst hva det var.

Det litt morsomme her er at da jeg kom hjem fra postkontoret etter å ha hentet pakken fra Kondomeriet lå det en ny hentelapp i postkassa mi. Dette var pakken fra AnnSummers, så kanskje en time senere, etter en liten middag og en dusj gikk jeg tilbake til postkontoret. Denne pakken hadde selvfølgelig vært gjennom tollen og blitt åpnet. Ingen problem for meg det, men tollerne syntes tydeligvis det var morsomt å ikke teipe igjen det 10-15cm store hullet de laget i det ene hjørnet. Mannen bak kassa smilte godt når han skjønte hvilken pakke det var jeg kom for å hente, spesielt siden han helt sikkert visste hvor den forrige pakken jeg hentet også kom fra. Det var smått flaut å betale med kort når jeg visste at han visste, men alt i alt bryr jeg meg egentlig ikke. Hele verden kunne gjerne fått vite begge pakkens innhold for alt jeg bryr meg - syne bare det var unødvendig og uproft å ikke tette igjen hullet.

Så ja, der har du min erfaring :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men sånn seriøst, tror dere tollen har åpnet pakken og fjernet den eventuelle diskre delen av forpakningen? :p

Men er det ikke alt i alt værre at du glemmer anonymiseringen her enn at noen i 4-5 min kanskje husker at de vet at du har bestilt morosaker? ;)

Neh, ingen jeg kjenner på dette forumet uansett egentlig, var kanskje ikke så farlig hele greiene som jeg originalt hadde intrykket av :p

Takk for hjelpen fra alle, jeg er vist ikke den eneste som har vært i denne situasjonen, så verdens undergang blir det vel ikke, hehe:P

Er jo forsovidt fortsatt anonym selvom jeg er inlogget, vil jeg tro?:p

Er jo brukernavnet som synes, ikke det virkelige navnet mitt osv ;)

Endret av Arnesen1
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål. Tenkte å bestille 2 pakker med kondomer fra kondomeriet.no, vet noen om dette blir sendt direkte hjem i posten ? Eller må jeg hente de på post kontoret, når de er betalt på fårhånd..

Har leitet litt på posten.no, men hakke funnet noe svar på hvor små pakkene må være for å få den hjem i posten..

Lenke til kommentar

Har leitet litt på posten.no, men hakke funnet noe svar på hvor små pakkene må være for å få den hjem i posten..

Skulle til og si at de må være så små at de passer i postkassen, men så husket jeg at postmannen flere ganger har vært med pakker som var større en postkassen og kylt så mye av pakken han fikk ned i postkassen så festet resten med gummibånd :D

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål. Tenkte å bestille 2 pakker med kondomer fra kondomeriet.no, vet noen om dette blir sendt direkte hjem i posten ? Eller må jeg hente de på post kontoret, når de er betalt på fårhånd..

Er nok ein liten pakke, so det kjem sikkert i posten.

Utanom det so er det ikkje so veldig "farleg" å hente pakka på posten.

Dei har sett lignande før (alt frå narkotika til sære leiketøy) og dei har også taushetsplikt.

Lenke til kommentar

Tipper selve innpakningen er ensfarget og anonym. Det må vel stå en avsender på hentelappen og forsendingen, så de kommer seg vel ikke unna med å være helt anonyme. Tror ikke du skal være redd for det :) Den eneste som eventuelt registrerer avsendernavnet er vedkommende bak disken, og det er snakk om et par minutter av livet ditt. Ingen fare!

Lenke til kommentar

Kjenner ingen på postkontoret, men kan tenke meg at de ansatte venter spent på hvem som skal plukke opp den pakken, spesielt hvis den ligger i hyllen uten diskre forpakning:P

Men ja, jeg er ofte innom der. Det ligger side om side med en matvarebutikk, og de ansatte i matvarebutikken pleier å steppe inn på postgreiene hvis det er lite folk der. Jeg "kjenner" et par av de butikkansatte, har pratet med de inimellom, og saken blir enda verre hvis de har sett hvem pakken tilhører hehe.

Sende noen andre tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre, bedre at noen som ikke vet hvem jeg er ser det, enn at noen jeg kjenner henter den for meg hehe:P

Takk forresten ;)

Vi på postkontoret bryr oss lite om sånt. Kanskje vi smiler litt inni oss når du henter den, men ikke noe vi snakker om. Tro meg, folk henter de rareste ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...