Rairai Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg tenkte prøve JetCarrier for første gang, jeg tenkte kjøpe hvertfall 10kg beef jerky fra jacklinks.com. Skal ikke være noe problem med at det er mat som fraktes? Ellers betaler jeg vel bare for varene, frakt, evt tollgebyr, og momsen på topp? Noe annet jeg trenger tenke på før jeg gjør en sånn bestilling? Jeg burde kanskje ringe og høre hvordan de pakker jerkyen eller om det er standardeskestørrelser de bruker før jeg bestiller? For volum har visst en del og si på pris, eller burde ikke det være noe problem? Håper tråden er plassert riktig, ellers kan vel en moderator evt flytte den Endret 1. juni 2011 av Rairai Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor kjøper du ikke bare fra butikk i norge? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg ville sjekket med tollvesenet om man må ha tillatelse for å importere næringsmidler. Lykke til med jerkyen. Jeg har ennå tilgode å smake en amerikansk jerky jeg liker. Zimbabwisk antilopebiltong FTW. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor kjøper du ikke bare fra butikk i norge? Du vet aldri om Mattilsynet har køddet med jerkyen for å få den sunnere eller den lignende. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg ville sjekket med tollvesenet om man må ha tillatelse for å importere næringsmidler. Lykke til med jerkyen. Jeg har ennå tilgode å smake en amerikansk jerky jeg liker. Zimbabwisk antilopebiltong FTW. En mann etter min smak. Har litt biltong og et par Castle fra Sør-Afrika i kjøla. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor kjøper du ikke bare fra butikk i norge? Koster blod her i norge, så til nå har jeg kjøpt fra via nordisk importør men tenkte prøve ta det via usa pga andre smaker og enda billigere, selv med moms på toppen. Tror jeg bare bestiller og ser hvordan det går, og ser hva frakt prisen til slutt ender på Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Når du får jerkyen så anbefaler jeg deg å kjøpe noen Hulk Hogan sko så du kan varme jerkyen inni. Sånn som dette Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Følgende gods finnes det fraktrestriksjoner på eller er helt forbudt å frakte via JetCarrier. Matvarer, søtsaker, kaffe, te, hermetikk m.m. Kort sagt all mat og drikke både til mennesker og dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå