Hagforce Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei, trenger noen tips her Har fått nytt speilrefleks kamera i gave. Og har et Pentax Kx fra før som jeg vil selge. Det er ca 1år gammelt. Veldig pent behandlet. Standard utstyr + veske medfølger. Hva vil være en grei pris på dette? Hvor bør jeg legge det ut for salg for å få respons? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei, trenger noen tips her Har fått nytt speilrefleks kamera i gave. Og har et Pentax Kx fra før som jeg vil selge. Det er ca 1år gammelt. Veldig pent behandlet. Standard utstyr + veske medfølger. Hva vil være en grei pris på dette? Hvor bør jeg legge det ut for salg for å få respons? 3500-4500 prøv foto.no(gratis) eller finn.no. Mulig du kan få mer for det hvis du legger det ut på finn og er tålmodig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Etterfølgeren K-r går for 4600 kr med kitobjektiv så jeg tror det blir vanskelig å få noe mer enn 3000 kr for det, med mindre du finner en som er villig til å betale overpris. 3000 kr er forsåvidt også eneste registrerte salgssum på det kameraet siden januar. Redigert: 3000 var bare for kamerahuset + minnekort. Med 18-55 WR skulle han ha 3500 kr og annonsen har ligget ute i nesten en måned. Endret 1. juni 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå