JoKr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Datautstyr gis bort i Sandnes området, best om du henter selv. Greie linux prosjekt eller smoothie's for de av dere som ikke har satt opp det enda. Post evt. spm. i tråden. Hvis du vet du vil ha dem, kan hente, send PM. Poster når jeg ikke har dem lengre. 3 maskiner totalt. Maskin 1: 166MMX (el. 200MMX?) Floppy 8x CDROM 64 ram (el. 128mb?) ATX power Midi tower kabinett Maskin 2: P2 233Mhz 96mb ram 32x CDROM Liggende Desktop modell Maskin 3: Samme kabinett som #2 P1 166MMX? Et eller annet ram CDROM Det er noe dill dall som uttagbar HD rammer også i 2 av dem. HD følger ikke med, kan se om jeg kan levere de senere når de er fjernet for all info. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Så hyggelig for de som bor i sandnes da. Du kommer sikkert til å bli flamet om å gi bort til en organisasjon eller barnehage whatever. Jaja kem blir den heldige? I Sandnes that is Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Forresten så er det litt tastatur også... Sandnes, Bryne, Stavanger, jeg bryr meg forsåvidt ikke hvor folk kommer fra, så lenge de henter selv. Organisasjoner, bedrifter, skoler, private, åpent for alle. Jeg hjelper ikke til med noe hardware/software messig forresten. Kan hjelpe med å bære til bilen. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kunne tenkt meg en av de maskinene til starcraft maskin... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kunne trengt et lydkort.. Men, too far away.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kan hjelpe med å bære til bilen. Det må jo kunne kalles hardware support :smile: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Datautstyr gis bort i Sandnes området, best om du henter selv.Greie linux prosjekt eller smoothie's for de av dere som ikke har satt opp det enda. Post evt. spm. i tråden. Hvis du vet du vil ha dem, kan hente, send PM. Poster når jeg ikke har dem lengre. 3 maskiner totalt. Maskin 1: 166MMX (el. 200MMX?) Floppy 8x CDROM 64 ram (el. 128mb?) ATX power Midi tower kabinett Maskin 2: P2 233Mhz 96mb ram 32x CDROM Liggende Desktop modell Maskin 3: Samme kabinett som #2 P1 166MMX? Et eller annet ram CDROM Det er noe dill dall som uttagbar HD rammer også i 2 av dem. HD følger ikke med, kan se om jeg kan levere de senere når de er fjernet for all info. I table in Sandnes!!! Men du kødder, sant? Var det ikke litt å overdrive med å kalle DET pc'er?? Hva med leketøy? Teknisk dings? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg kommer meg fint til sandes og hvis du har en STABIL maskin med 128 med ram/evnt 64 så tar jeg en Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Passer perfekt til "kabinettet" mitt, som bestaar av fire staal-stenger (kjoept paa biltema, seff) tredd inn paa to hk i hoeyden forbundet til en psu. Plass til to til der, tre hvis de er _veldig_ gode venner. Kan jeg sende en kompis til aa plukke dem opp i morra? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Jeg kommer opp til Rogaland igjen i løpet av en uke fra dagsdato, som sagt, hvis noen ønsker det virkelig, så send meg en PM med tlf nr. Det er ingen som har hentet det enda. Desktop kabinettene har lydkort onboard. Stabile? Har ikke krasjet i "av" modus enda. Men, seriøst, hvis ingen henter det får jeg høre med en skole eller noe i nabolaget... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Kan du ikke sende meg et lydkort da? *PLIIS* Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Onboard lydkort betyr at det er "i" selve HK'et. Ikke en løs komponent. Uansett, de som leser dette fra og med nu kan bare slutte å drømme. Noen har gitt beskjed at de har lyst på det, så da skal de få det selvsagt. Poster heller igjen hvis det skulle dukke opp noe annet. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Gi det vekk til en skole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå