Pius Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei, Jeg leter etter en ny tv å ha på soverommet. Budsjettet er på maks 5k, men vil helst ha lavere. Eneste kravet er at den skal ha 1080p og HDMI. Hva synes dere om Samsung UE27D5005? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Har lett etter noe rimeligere, synes denne virker grei! Hva synes dere? Lenke til kommentar
RJay Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vurderte en stund LG 32LD450 Den har fått ganske god kritikk i forhold til pris. I den prisklassen så virket det som om den var det beste valget. Så jeg vil nok si det samme i dag. Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Om du ikke allerede har bestilt virker LGen du linka som en flott tv til en god pris, gå for den nu:) Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 LGen er bra ja og nok det beste for under 3000kr i dag men om du skal ha det beste under 5000kr så jeg dette i butikken deres i Åsane for 4998kr (in store tilbud eller noe slikt): https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=42PFL5405H%2F12 Riktig nok større enn du tenkte men da får du mest for pengene vertfall. Bildet på den er foresten ganske så rått, trolig en del bedre enn LGen. Håper det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå