Stigern2k Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg sitter med en gammel haug av en VGA driver til travelmate'n min.. Jeg har et geforce2go kort i den, og denne kan ikke oppdateres med nyeste driveren fra Nvidia.. driveren må komme fra produsenten.. Og når ikke produsenten oppdaterer driverne, så hjelper det lite at Nvidia kommer med de nyeste og forbedrete drivere.. Saken er også at jeg kjøpte en toppmodell 636LC til 27000kr når den kom. Da regner jeg også med at drivere ikke blir noe problem fra produsenten, men det ser faktisk ikke slik ut.. Virker som de kun lager drivere til de nyeste produktene sine, men gidder ikke følge opp de gamle.. hater sånt! jeg skal iallefall ikke ha NOE fra Acer neste gang.. <-----Original Message-----> From: Nordic Support Sent: 29/7/2003 2:51:38 AM Subject: Re: Oppdatering av drivere! Hej Stig, Vib er om ursäkt att det har tagit så lång tid att besvara ditt e-mail. Tyvärr så verkar det inte som om några uppdaterade drivers är på väg för denna modellen så jag kan inte svara på när/om det kommer några nya drivers för den. Med vänliga hälsningar Jan Acer Nordic Helpdesk 13/07/2003 09:56 To: <[email protected]> cc: (bcc: Nordic Support/AEB_BFS/ACER) Subject: Oppdatering av drivere! Hei Jeg har en travelmate 636LC og jeg vil oppdatere med nyeste nvidia drivere, men det går ikke da Geforce 2Go må leveres med drivere fra produsenten (acer). Kanskje på tide med en update på driverne? Om det finnes en måte å oppgradere GF2GO med de nyeste detonator driverne fra Nvidia så fortell meg det, eller vær så snill å oppdater driverne deres! Det verste jeg vet er dårlig driver-oppfølging fra produsentens side! Under: ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/.../drivers/winxp/ Finner jeg denne filen 12/19/02 12:00 7,290,276 vga.zip <-- sjekk datoen og i index fila står det: VGA.zip Graphics Driver for nVidia Geforce 2Go Chipset for Win2K&XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå