Major Pettersen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Oppmøte på Kjevik den 26. Juni. Noen andre som skal? Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg skal, men er det allerede 26?? Trodde det var nærmere 30... Kanskje det er annerledes for oss som skal på Luftforsvarets flyveskole... Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Oppmøte på Kjevik den 26. Juni. Noen andre som skal? Hørte rykter om at det var kun en som hadde søkt i år, og det er vel du da? Så det blir vel bare deg? Nei da, vurderte selv å søke meg inn, men satser på TMBN-opptak, PRT-18 eller grenaderstilling i panser Ja lol! Høres bra ut! Ta med myggspray! Will do! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og gjerne noe lesestoff. Vil bli mye dødtid første og siste uka. Greit å kunne ha noe å lese på når alle ligger på sengene sine. Lenke til kommentar
Lentaro Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis du kommer videre til feltuka, kjøp compeed gnagsårplaster så slipper du å få noe gnagsår, er greit å klare å gå den uka der. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Greit? Er det ikke helt nødvendig? (om man ønsker å komme inn på skolen) Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tja, regner med at vi får utdelt utstyr? Gikk gjennom førstegangstjenesten uten å få et eneste gnagsår i M77. <3 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Avhenger jo litt av hvor mye du går med nye støvler og da... Men igjen, folk er forskjellige når det gjelder gnagsår også. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ta med et par inngåtte M-77! Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Ta med et par inngåtte M-77! Du vil ikke angre. Bra. Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Koster 1200,- da, en pris man slipper å betale om man bare venter til FOS. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja prioriter selv, JEG ville gått inn et par på forhånd. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ville bare informere folk Du har vært på opptak selv, krangel? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det er en veldig god investering. Det blir mye gåing på FOS, og ha bein som verker etter første dagen gjør feltuka til et helvete. 1200 kr er verdt det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvor langt må man gå, sånn ca., før de er gått inn? Og spiller det noen rolle om man går inn med innleggssåle eller ikke? (om man burde vente med såle osv). Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er det ikke rundt 20 mil man sier før de er helt inngått? Såle spiller ingen rolle, jeg gikk inn mine med Sole såle av den svarte (tykkeste) typen, og er 0 problem å bruke de støvlene med standard pappsåle i dag. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jo, er vel noe sånt. Skal vel gå kjappere hvis skoene er våte når man tar dem på. Men er jo bare å bruke de milene til å gå inn skoene og gå med sekk. Rekker det på de ukene nå før FOS. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ville bare informere folk Du har vært på opptak selv, krangel? Nei, er bare 16, men om 3 år! Har bare gjort meg den erfaringen fra første hvu samlingen min.. Helt nye m77 og rett ut i skogen en hel helg. Hadde gnagsår å blemmer når vi var tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå