RBW Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Om Obsedian-serien blir for dyr kommer Corsair nå med et alternativ. Corsair lanserer kabinetter for spilleren Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 500R var jo sweet! Kansje jeg skal skaffe meg et sånt! 1 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 <flisespikkeri> Obsidian </flisespikkeri> Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Taktisk av dem å ikke vise fronten på 400R. Det mest attraktive med disse kabinettene vil være å lage en "Corsair-maskin" med strømforsyning, minne, kjøling, høyttalere osv. fra Corsair. 1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 400R hadde mye til felles med Fractal Design Define R3. R3 ser mer stilrent ut, har meget god støyisolering, og har flere 3,5" brønner. 400R, på den andre siden, har flere 5,25" brønner, mulighet for større vifte i sidedøra, og USB3 i front (ser det ut som). Samme prissjikt, layout, vifteplasseringer og kabelrydding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Men ikke støydemping? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hvem / hva / hvilket spør du om? Endret 1. juni 2011 av madsc90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvem / hva / hvilket spør du om? Samme prissjikt, layout, vifteplasseringer og kabelrydding. Men ingen støydemping på Corsair. Ergo: Fractal > Corsair Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fractal R3 er jo et veldig bra kabinett til den prisen. Kommer det en test av Corsair-kabinettet? Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Støydemping kan lett ettermonteres. Byggkvalitet og løsninger i selve kabinettet er det derimot vanskeligere å fikse i etterkant. Edit: Typo Endret 1. juni 2011 av Locklear Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det kom jo ganske klart ut av innlegget mitt... Jeg oppsummerte områder der hver var bedre enn den andre, før jeg tok for meg likhetene. Angående hvilket som er best, blir jo det da en prioritering av forskjellene. Dersom man ønsker maks kjøling, kan kan det se ut som at corsair vinner. I tillegg mangler R3 USB3 foran og har færre 5,25" brønner (2 vs 4). Nå skal det sies at R3 har gjort det godt i tester temperaturmessig, på tross av den gode støyisoleringen, og jeg har ikke lest test av R400/R500, så det er et forbehold der. Ellers har jeg et R3 som er meget støysvakt, og passer godt sammen med TVen som mediesenter/filserver. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg vil helst at Corsair og Fractal kommer med et midi-kabinett som har PSU plassert i front og færre brønner til HDDer. Noe slikt som Lian Li PC-A05N. For helt seriøst, hvem er det som bruker 6 stk 3,5" eller fire 5,25". Ytterst få. En enkelt harddisk rommer så mye som 3TB om nødvendig, og SSDer kan i de fleste tilfeller klistres til kabinettgulvet eller lignende. 2 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 400R har i tillegg mulighet for fire 120-millimeters vifter, og seks 120/140-millimeters vifter. det der var jo bare litt teit Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg vil helst at Corsair og Fractal kommer med et midi-kabinett som har PSU plassert i front og færre brønner til HDDer. Noe slikt som Lian Li PC-A05N. For helt seriøst, hvem er det som bruker 6 stk 3,5" eller fire 5,25". Ytterst få. En enkelt harddisk rommer så mye som 3TB om nødvendig, og SSDer kan i de fleste tilfeller klistres til kabinettgulvet eller lignende. Sier noe der.. Skulle likt å sett noen lage noe ala skissa mi: 1 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Må si jeg liker dette. Ganske stilrent, noe som jeg liker Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette ser da slettes ikke dumt ut Men når vil de være tilgjengelige her i periferien? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 ..har PSU plassert i front.. Hvorfor skal du ha PSU i front? For å få et lavere kabinett? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 ..har PSU plassert i front.. Hvorfor skal du ha PSU i front? For å få et lavere kabinett? jepp. Sparer fint 10cm høyde Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Presis. Det passer bedre til størrelsen for ATX. Bare å se på bildet i artikkelen av 400R og tenke seg at de kutter av den delen som ikke er uthult. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Agentspoon. Hvem bruker vel 6 3.5" og 4 stk 5 1/4". Vel jeg vet om en i alle fall. Jeg har på min egen pc fyllt opp allt av disse slottene med disker, Plain and simple. Hadde selv kunnet ønske med flere slotter, men det er vel bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå