mcgroven Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Oppfølger på vei, satt til år 2034. Les hele saken Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Awesome, ser frem til dette! Synnes du burde få opp farta på nye Stalker though. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) JAAAA! Det var suverene nyheter. Kjøpte spillet i fjor sommer og la det fra meg etter å ha spilt i en time. Nå i det siste har jeg oppdaget hvor fantastisk bra det er, og å høre slikt nytt er slettes ikke dårlig! Endret 1. juni 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette liker vi Håper kan kjøre det fint med 6970 da "går fint på 40 fps på Metro 2033" Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Deilig! Metro er nesten på Stalker-nivå, så dette blir helt konge. I påvente av Stalker 2 er det verdt å huske at et par av utviklerne fra Stalker jobbet på Metro - blant annet er flere av lydene gjenkjennelig fra Stalker-universet. Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Gleder meg! Metro 2033 er definitivt det beste spillet jeg har spilt. Makan til atmosfære i et spill skal du lete lenge etter. At AI'en er rævva gjør nesten ingenting, da den fantastiske historien drar så mye opp. Så en oppfølger blir spennende! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Leste i en artikkel at utviklerne lovet å "forbedre gamle mekanikker, som kan ha vært uheldige å ha i et spill," eller noe i den dur. Ny måte å kjøpe ting på, så folk ikke sparer all den gode ammoen sier du? Jatakk! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Valutasystemet fungerte veldig bra, spør du meg. Man sparte på den beste ammunisjonen for å kjøpe saker og ting, selv om man i blant, og særlig på de siste oppdragene, ble fristet til å tørke seg i ræva med sedlene. Lenke til kommentar
lul Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sliter når spill som er ETT år gammelt blir kalt kultklassiker.... Awesome, ser frem til dette! Synnes du burde få opp farta på nye Stalker though. Er ikke de som lager Stalker. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sliter når spill som er ETT år gammelt blir kalt kultklassiker.... Awesome, ser frem til dette! Synnes du burde få opp farta på nye Stalker though. Er ikke de som lager Stalker. Oja, trodde at det var samme folka som lagde Metro som Stalker, de er jo så like. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Med kultklassiker mener de muligens romanen spillet er basert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå