Gå til innhold

Komplett begynt å bli meget trege til hentelager?

Kompletts leveringstid til hentelager  

87 stemmer

1. 1. Hva er din erfaring med leveringstiden siste 6 mnd? (varer som er på lager)

• Får nesten alltid varen dagen etter når jeg bestiller før kl. 09:00.
    • Tar av og til lengre tid
    • Kan ofte gå 2-3 virkedager
    • Tar nesten alltid over 3 virkedager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilke ordre som nedprioriteres.

Skulle likt å visst hva som gjorde at min ordre ble prioritert til sendes ut i to omganger.

Av 7 lagerførte varer ble det sendt ut 2 som kom etter 7 dager, de neste 5 varene kom etter 10 dager.

Det som er fint er at jeg kan prioritere hvor jeg legger ordren min hen, komplett vil ikke vær førstevalget mitt hvis det finnes hos en konkurrent som har det samme jeg er ute etter. Hos denne konkurrenten tok det 2 dager til jeg hadde varene, den ordren ble lagt inn en dag før ordren hos komplett.

Jeg hadde kansellert hele ordren hadde det ikke vært for at en av tingene jeg bestillte var såpass meget rimeligere enn hos andre forhandlere, og at komplett hadde den på lager.

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves , så disse ord blir nå skrevet på min nye Eizo SX2762W fra komplett til Kr.9.995,- på tilbud. Den erstattet min Compaq P910 CRT fra September 2000. Mon tru om jeg kommer til å Eizoen i 11 år også. Jeg må bare si en ting, den Compaqen var utrolig fin, men begynte å bli litt vanskelig å få liv i.

Lenke til kommentar

Jeg sier jo at det "nedprioriteres", i annførelstegn, men at jeg egentlig ikke finner de rette ordene.. Da kan ikke du tolke det som at de nedprioriteres, som at de blir satt bakover i køen...

At varene kom i 2 omganger var kanskje fordi det er begrenset hvor store esker Komplett sender varene i... :thumbup:

Jaja, du bestemmer hvor du vill handle, men jeg vet iallefall hvor jeg for all tid kommer til å handle.. :)

Theo: Forstår for all del det! Ingen vill vente, ikke jeg heller... Derfor pleier jeg å ringe hvis ikke varene mine er ute av lageret innen 2 dager... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...