pr3cis Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som vet hvor det er mulig å ta denne skolen billigst mulig? Kunne egentlig tenkt å ta denne skolen som privatist, men det er vel kanskje ikke mulig da det sikkert er noen fag som krever obligatoriske ting. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Du får sjekke med NKI. Er likevel usikker på om de har Tekninsk Fagskole, i programmet. Jeg vet at de har div. Fagskoler. Men det er stor forskjell på en Fagskole og Teknisk Fagskole. Men hvis du ikke er veldig "glup", kan det nok hende du trenger undervisning i klasserommet og mulighet for å jobbe (med leksene) i grupper, på fritiden. Det er en toårig skole og strykprosenten er rimlig høy. Så, ta ikke for lett på den skolen! Vil tro at det billigste, er å ta skolen på vanlig måte. Du må betale for lærebøker, o.l., men skolen i seg selv, er (har vært) jo gratis. Endret 1. juni 2011 av geco5 Lenke til kommentar
Fredrico89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er nettop ferdig med første året på fagskolen. Dersom du tar det gjennom det offentlige er det gratis med unntak av pc og skolebøker. Eneste du må sjekke opp i er om du oppfyller kravene. Det kan du sjekke hvis du googler litt. Lenke til kommentar
pr3cis Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Ja men da tror jeg dere misforstår litt :S Fagskolen petroleum er en skole som koster nærmere 200.000 og kan vel egentlig ikke sammenlignes med en vanlig fagskole. Er utdannet ingeniør fra før av, så tror ikke jeg skal ha problemer med å klare den på egen hånd. Bare visste ikke om det var noen der ute som hadde tatt skolen som privatist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå