TheSoapmaker Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Heyhey! Jeg lurer på hvordan det er med stipend og stryk påvg1/vgs. Hvordan funker det? Jeg har hørt litt forskjellig: 1. Stryker man i (f.eks.) 25% av faga, så må man betale tilbake 25% av stipendet. 2. Hvis man stryker i 2 eller flere fag, så må man betale tilbake hele stipendet. Stemmer noen av de to, eller åssen funker det? Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hiver meg på her Har en venninde som har 60+ dager fravær på skolen 1vgs, lurer på om det er noen grense ved hvor mye fravær man kan ha for å stryke Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/vg/Fravar-og-avbrudd/ Her står det litt, vanskelig å finne mer. Beste blir nok hvis du sender mail til lånekassen. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hiver meg på her Har en venninde som har 60+ dager fravær på skolen 1vgs, lurer på om det er noen grense ved hvor mye fravær man kan ha for å stryke Det er ingen annen grense enn når faglærer mangler godt nok vurderingsgrunnlag. En bør forøvrig få et varsel om ikke vurdert før dette, om jeg ikke husker helt feil (kan dog hende dette bare var for nedsatt orden og oppførsel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå