tt22 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg kjøpte et nytt domene-alias til en side jeg har på nett. Problemet er at mitt nye domenenavn ikke blir registrert av google når jeg submitter min link til google. Har lest noe om at det er et problem med aliaser som peker til identiske sider. Er det noen som vet om en omvei rundt slik at begge domenenavn blir søkbare? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du vet at det kan ta opptil fire uker før googlebot crawler en side som er lagt til? Er det lenge siden du la til? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Kanskje 3 uker, men sist jeg la til en side var linken tilgjengelig etter 2 dager. Finnes det en måte å se om roboten har vært innom mitt nye domenenavn? Lenke til kommentar
darker Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hvis du har tilgang til apache loggene så er det enkelt, men som sagt over. Kan ta lang tid. Det beste er som regel å ikke submitte etter min mening, men vente på at crawlern plukker deg opp. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det kan ta veldig lang tid som sagt. Jeg har lagt merke til at hotbot er mye mer aktiv når det gjelder crawling av websider. I forumet mitt ser jeg hvilke bot'er som er der, og hva de "leser" - det er kun hotbot og google som har vært innom forløpig, og det har gått over en måned nå. (Hotbot har indeksert 788 sider, mens google har bare 249) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå