Gå til innhold

Greit opsett. Redigering, musikk, gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon!

Til bIsk0p:

NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet.

Lenke til kommentar

PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon!

Til bIsk0p:

NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet.

Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning?

Lenke til kommentar

Til bIsk0p:

Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning?

Kabelen skal visstnok være kort i Define R3, så om du går over til TX V2 650W (Phantom har enormt med plass å gjemme vekk kabler på), eller kjøper en forlenger er opp til deg.

Jeg ville uansett prøvd å rute alt av kabler bak hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...