els09 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ser dette greit ut. Holder strømforsyningen. Evt noen ting jeg burde bytte ut? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har ingenting å utsette på det oppsettet jeg, kabinettet har jeg ingen kjennskap til. Så skal ikke uttale meg der, og MX518 passer ikke i min hånd. Men folk er forskjellige Lenke til kommentar
phlake Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Flott oppsett, men om du har råd så anbefaler jeg på det sterkeste å kjøre på med en ssd på 60-120GB. Trenger ikke være nyeste generasjon. Det gjør underverker når jeg holder på med Cubase og Premiere... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon! Til bIsk0p: NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet. Lenke til kommentar
els09 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 bør jeg velge et z68 hovedkort? Lenke til kommentar
els09 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon! Til bIsk0p: NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet. Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon! Til bIsk0p: NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet. Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning? Kabelen skal visstnok være kort i Define R3, så om du går over til TX V2 650W (Phantom har enormt med plass å gjemme vekk kabler på), eller kjøper en forlenger er opp til deg. Jeg ville uansett prøvd å rute alt av kabler bak hovedkortet. Lenke til kommentar
els09 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 går det ann og kjøpe en slik forlengelses kabel på dustin? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 går det ann og kjøpe en slik forlengelses kabel på dustin? 8-pin til 8-pin Jeg hadde personlig bare kjøpt en GS 600W, da Phantom er stort nok til å gjemme unna en haug med kabler og GS 600W sikkert er litt bedre. Lenke til kommentar
els09 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 går det ann og kjøpe en slik forlengelses kabel på dustin? 8-pin til 8-pin Jeg hadde personlig bare kjøpt en GS 600W, da Phantom er stort nok til å gjemme unna en haug med kabler og GS 600W sikkert er litt bedre. Vil denne kunne takle sli med samme kort i fremtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå