Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Trondheim? Der bor det bare gærninger, veit du. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Åjaa. Stemmer. Det var sånn det var Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Du kan a) hijacke et fly hit eller b) arrangere forumtreff i Trondheim. Eller begge deler! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er med. Fotball, øl, og herjing er alltid bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er tjukk, lat, i ekstremt dårlig form og sånn ca. verdens beste fotballspiller. Er med! Fotball, øl, og herjing er alltid bra. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dette er en innstilling jeg liker, gutter. Noteres! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For alle foreldre som ser: Her skal det medbringes store mengder alkohol. De som ikke drikker blir avvist. Den som ikke vil den skal. I tillegg så er flere her rusbrukere av dimensjoner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Egentlig er kneet mitt omtrent like gjennområttent som en tysk sexturist som kjøper 13 år gamle smågutter i Thailand, men en kan jo alltids forsøke om det matcher med agendaen. Hadde blitt semi-überkönig det ja. Endret 2. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Aleks, nå er det like før jeg banner deg fra treffet. Hans: Jaa. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Alkohol er en selvfølge sammen med en sex-orgi etterpå Hvis noen foreldre blir fristet til å lese gjennom denne tråden ligger vi tynt an... Dagens ungdom, altså. Ja vi er ganske jævlige Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Vi ér ganske koselige óg, da, men det er kanskje ikke så kult å skrive om. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Alpha male-kampen er definitivt til stede Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Alpha male-kampen er definitivt til stede Noe du hinter til? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det sånn at han med flottest kropp og som er flinkest i fotball får alle damene? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Aleks, nå er det like før jeg banner deg fra treffet. Hva har jeg gjort nå da? Endret 2. juni 2011 av Glufsa Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Er det sånn at han med flottest kropp og som er flinkest i fotball får alle damene? I så fall blir det heftig kamp mellom meg og DJ_Dark. Forresten, hvem bringer ball(er)? Hadde en super CL-kopi slengende rundt, men nå er den selvsagt forsvunnet. Endret 2. juni 2011 av Myst Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Er det sånn at han med flottest kropp og som er flinkest i fotball får alle damene? Neppe. Vi er jo for det meste glad i nerder, vi. Den med størst DVD-samling går nok av med seieren der. Myst: Vi trenger frivillige, for jeg kan ikke huske sist jeg hadde en fotball i huset. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hadde vært artig det altså, men da er jeg midt i flyttinga så det passer nok egentlig ganske dårlig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Blodsviker! ...neida. Jeg ser den. Synd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå