Datasmurf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jamenjamenjameeeeen... Jeg skal jo til Bergen den 19. Haha...ha... Det går aldri... Det hadde vært sinnssvakt kult å være med, men det ser ikke ut til at det blir tilfelle, dessverre... Jeg kan komme til Bjørgvin og spille fotball med deg, så kan de bare ha det så godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jo, det er snakk om etter fotball. For mye styr etter fotballen blir aldri vellykket. Det eneste vi trenger er et sted å sitte og noe alkoholholdig. Oppskrift som alltid fungerer godt. Agreed! Lenke til kommentar
.dario Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg skal helle vin nedi halsen til alle mindreårige. Støttes Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Neifaen, ser ut til at vi har avslutting med klassen den dagen, iom det er mange av dem jeg nesten aldri kommer til å se igjen, får jeg vel nesten dra dit. Sees nok en annen gang. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kanskje jeg kommer en tur, spørs om jeg tørr. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sign me up! Blir nok mest fotballen på meg, får se om jeg blir med på etteraktivitetene etterpå. Noen som har begynt å lage nametags enda? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 1: Jeg har jobbhelg den helga 2: Oslo er på lista over byer jeg har bannlyst for frivillig besøk Sååååå ingen Mikkel Din fettoter, bytt arbeidshelg med noen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Avslutning på en lørdag? Uoffisiel. Vi har en avslutting med hele 10. trinn, men da skal liksom elevene drive å synge, danse etc. og foreldrene er der også. Så klassen min fant ut at vi skulle ta en ettermiddag og kveld ute ved sjøen (Strand/badeplass) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da så. Når jeg var i tiendeklasse, tok vi personlig avslutning etter klasseavslutningen. Da var det fest på det lokale grendahus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jo, det er snakk om etter fotball. For mye styr etter fotballen blir aldri vellykket. Det eneste vi trenger er et sted å sitte og noe alkoholholdig. Oppskrift som alltid fungerer godt. Ord for dagen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg nekter for noe som helst styr etter fotball. Da skal man slappe av og kose seg, eventuelt med diverse rusmidler. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Alkohol er en selvfølge sammen med en sex-orgi etterpå Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jamenjamenjameeeeen... Jeg skal jo til Bergen den 19. Haha...ha... Det går aldri... Det hadde vært sinnssvakt kult å være med, men det ser ikke ut til at det blir tilfelle, dessverre... Jeg kan komme til Bjørgvin og spille fotball med deg, så kan de bare ha det så godt. Høres ut som en plan. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hm, jeg er utrolig redd for lapphunder. Kanskje jeg kommer bortover en tur Kanskje jeg kommer en tur, spørs om jeg tørr. Kom, kom! Sign me up! Blir nok mest fotballen på meg, får se om jeg blir med på etteraktivitetene etterpå. Noen som har begynt å lage nametags enda? Flott! Jeg har begynt å tenke tanken... Noen som vet hvor man får tak i sånne engangsskilt som man enten klistrer på skjorta eller sånne plastskilt med nål? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Alkohol er en selvfølge sammen med en sex-orgi etterpå Hvis noen foreldre blir fristet til å lese gjennom denne tråden ligger vi tynt an... Dagens ungdom, altså. Endret 2. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Får se an litt, kanskje jeg tar turen bortom. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jammen! JAMMEN! TRONDHEIM DA? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå