Gå til innhold

HW-fotball 2011

Lemon

Anbefalte innlegg

Jamenjamenjameeeeen... Jeg skal jo til Bergen den 19. Haha...ha... Det går aldri... :ermm: Det hadde vært sinnssvakt kult å være med, men det ser ikke ut til at det blir tilfelle, dessverre... :hm:

Jeg kan komme til Bjørgvin og spille fotball med deg, så kan de bare ha det så godt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avslutning på en lørdag?

Uoffisiel. Vi har en avslutting med hele 10. trinn, men da skal liksom elevene drive å synge, danse etc. og foreldrene er der også. Så klassen min fant ut at vi skulle ta en ettermiddag og kveld ute ved sjøen (Strand/badeplass)

Lenke til kommentar

Jamenjamenjameeeeen... Jeg skal jo til Bergen den 19. Haha...ha... Det går aldri... :ermm: Det hadde vært sinnssvakt kult å være med, men det ser ikke ut til at det blir tilfelle, dessverre... :hm:

Jeg kan komme til Bjørgvin og spille fotball med deg, så kan de bare ha det så godt. :p

Høres ut som en plan. :p

Lenke til kommentar

Hm, jeg er utrolig redd for lapphunder. Kanskje jeg kommer bortover en tur

Kanskje jeg kommer en tur, spørs om jeg tørr.

Kom, kom!

Sign me up! Blir nok mest fotballen på meg, får se om jeg blir med på etteraktivitetene etterpå.

Noen som har begynt å lage nametags enda? :p

Flott! Jeg har begynt å tenke tanken... Noen som vet hvor man får tak i sånne engangsskilt som man enten klistrer på skjorta eller sånne plastskilt med nål?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...