Breidablik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jamenjamenjameeeeen... Jeg skal jo til Bergen den 19. Haha...ha... Det går aldri... Det hadde vært sinnssvakt kult å være med, men det ser ikke ut til at det blir tilfelle, dessverre... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Pfft Bergen Schmergen. Neida, den skjønner jeg faktisk veldig godt. Bergen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skikkelig lyst! men må se hvor jeg er i verden og finne meg et sted og bo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Flotte saker! Facebook-event for dem som er avhengig av sånt (altså meg). Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jo, det er snakk om etter fotball. Å ser man det ja! Hvem var det i går som klaget på at jeg vil planlegge og vite alt god tid i forveien? Og her maser (jeg vet du ikke maser) du på Oda om slikt. Her kommer det fram altså! KOMMER FRAM! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kan noen drasse med seg noen moderatorer sånn at jeg kan smigre meg til litt goodwill til neste gang jeg vil rage i politikkdelen? Du har alltids meg. ^^ Jeg lar høre fra meg når dagen nærmer seg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Skikkelig lyst! men må se hvor jeg er i verden og finne meg et sted og bo MATS! du må jo komme! hallo! da kan vi bli bff's før Hove! OGSÅ kan jeg lære deg og Remi å danse! Endret 1. juni 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Kan noen drasse med seg noen moderatorer sånn at jeg kan smigre meg til litt goodwill til neste gang jeg vil rage i politikkdelen? Du har alltids meg. ^^ Jeg lar høre fra meg når dagen nærmer seg. Qaziiim! Jaa, hurra! Gjør det, du har nummeret mitt! Hanna: Ja, og det er ikke bare her engang - det er på facechat óg! Endret 1. juni 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Gjør det, du har nummeret mitt! Yes, my lady. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Da håper jeg vi sees. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg får følelsen av at Lemon har tvinnet mange gutter rundt lillefingeren sin... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Næh, det er som regel jeg som tvinnes. Qazim er forøvrig en god venn og ingen random. Endret 2. juni 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da har jeg RSVP på din fine event også! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) 1: Jeg har jobbhelg den helga 2: Oslo er på lista over byer jeg har bannlyst for frivillig besøk Sååååå ingen Mikkel Endret 2. juni 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kommer nok ann på været! Og hvis ingen er pissredd for bikkjer tar jeg med kreket også, og da er jeg veldig for grillings etterpå! Kanskje, Slimda? Tenkte faktisk på hvilken rase. Jeg elsker store bikkjer. Finsk lapphund, men han er bare ca fem måneder da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hm, jeg er utrolig redd for lapphunder. Kanskje jeg kommer bortover en tur Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jo, det er snakk om etter fotball. For mye styr etter fotballen blir aldri vellykket. Det eneste vi trenger er et sted å sitte og noe alkoholholdig. Oppskrift som alltid fungerer godt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå