Flabba Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Vår etniske venn i baren har nok allerede kjøpt seg et nytt gullkjede. This. Jeg lo IGJEN så mye at jeg fikk saft ut nesa Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så pin-koden din er 1234? Jeg klarte å brenne 800 kr på Møllers =/ Kan noen dra av meg spanderbuksene neste gang jeg tar dem på? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Så pin-koden din er 1234? Jeg klarte å brenne 800 kr på Møllers =/ Kan noen dra av meg spanderbuksene neste gang jeg tar dem på? Jeg prøvde! Dro til og med likestillingskortet mitt og ville kjøpe neste runde, men du sa du måtte brenne opp feriepengene dine på noe. Du brukte i hvertfall ikke 900 kroner på garn i edru tilstand, i motsetning til undertegnede. Endret 21. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så pin-koden din er 1234? Jeg klarte å brenne 800 kr på Møllers =/ Kan noen dra av meg spanderbuksene neste gang jeg tar dem på? Jeg prøvde! Dro til og med likestillingskortet mitt, men du sa du måtte brenne opp feriepengene dine på noe. Du brukte i hvertfall ikke 900 kroner på garn i edru tilstand, i motsetning til undertegnede. Du skulle slått meg rett ned og sagt til meg at jeg allerede har brent alle feriepengene mine på keyboard og annet musikkræl! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 You can borrow my umbrella yo. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Har min egen. Stjeler de fine paraplyene kundene mine legger igjen og ikke henter på et halvt år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Stemmer, det sa du når du var helt ødelagt hjemme hos Vowels. "VET DERE HVA? KAN JEG FORTELLE DERE NOE HEMMELIG?!?!" jeg stålsatte meg for noe skikkelig juicy, men så var det jo bare paraplyer du ville snakke om Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 HAHAHAHAAHA, hva faen, sa jeg det? Åååh, jeg blir så ærlig i fylla ass. Utleverer meg selv på det groveste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Så pin-koden din er 1234? Jeg klarte å brenne 800 kr på Møllers =/ Kan noen dra av meg spanderbuksene neste gang jeg tar dem på? Jeg bruke rett over 100kr på møllers. Hvordan hadde jeg konstant øl? Jeg kjøpte bare en, fikk en av jon ivar og ingen andre kjøpte øl til meg? edit: Also, er det normalt å gro en antenne på hodet i fylla? Endret 21. juni 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå