Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg kommer nok ann på været! Og hvis ingen er pissredd for bikkjer tar jeg med kreket også, og da er jeg veldig for grillings etterpå! Kanskje, Slimda? Endret 1. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg stemmer for lørdagen! Jeg hater søndager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg kommer nok ann på været! Og hvis ingen er pissredd for bikkjer tar jeg med kreket også, og da er jeg veldig for grillings etterpå! Kanskje, Slimda? Tenkte faktisk på hvilken rase. Jeg elsker store bikkjer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis det funker for meg den helga, kan jeg godt leke guide. ALLRIGHT! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Må prøve å komme altså har fagprøve uka etterpå så:S Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen ring sjefen min og si at jeg ikke får lov til å jobbe lørdag, jeg må til oslo! Når blir det treff i Drammen da lemon? for da kunne jeg ihvertfall ha kræsja hos broren min Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Eneste minusen med lørdagsfest, er at jeg ikke har en hel fridag til å rydde i leiligheten i tilfelle noen skulle snuble med meg hjem. Nach hos Geir! Nach hos Geir!!! ...neida. Du får ta med deg multisync hjem. AnnChristin: For min del må du mer enn gjerne ta med hund! Kanskje jeg til og med gjør det selv hvis jeg får ordnet å sende henne hjem uten meg - jeg tror ikke hun blir like populær på et ev. utested. multisync: Ooh, det bør vi få til snart! ...skriver opp nye interesserte nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Melder min og Kuroi.Neko sin interesse Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg regner med at med at HW-fotball egentlig er et kodeord for forumflatfyll, og da er jeg selvfølgelig med. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Hysj da, ikke så ungene hører det. Kan noen drasse med seg noen moderatorer sånn at jeg kan smigre meg til litt goodwill til neste gang jeg vil rage i politikkdelen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg regner med at med at HW-fotball egentlig er et kodeord for forumflatfyll, og da er jeg selvfølgelig med. Blir vel veskeinntak i etterkant (og under...) hvis jeg ikke tar helt feil. @Oda, kan du ikke bestemme en dato sånn ganske kjapt så folk slipper å vente på når og hur? Slenge opp en poll hvis du ikke vil ta valget selv. Kanskje man også skulle avtale et møtepunkt @Oslo S så de med null form for stedsans kan få blitt med? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Vi kan få med oss Johndoemakt? Og Runar. Og flere andre som bor i nærheten Biril: Det står da dato i førstepost? *sjekke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kan noen drasse med seg noen moderatorer sånn at jeg kan smigre meg til litt goodwill til neste gang jeg vil rage i politikkdelen? Store deler av moderator-gjengen har allerede vært i hovedstaden forrige helg så..tja..kanskje noen lokale oslo-mods kan komme Vi kan få med oss Johndoemakt? Og Runar. Og flere andre som bor i nærheten Biril: Det står da dato i førstepost? *sjekke* Johndoemakt er obligatorisk. Dessuten så suger han i fotball så.. Det står jo bare MULIGENS jo =(( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg nevnte for flere av de lokale / høyere oppe at det blir HW-fotball i sommer. Så de er forhåpentligvis forberedt Oda! Vi trenger fastsatt dato, møtested og poll for hva vi skal gjøre etterpå! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 @Oda, kan du ikke bestemme en dato sånn ganske kjapt så folk slipper å vente på når og hur? Slenge opp en poll hvis du ikke vil ta valget selv. Kanskje man også skulle avtale et møtepunkt @Oslo S så de med null form for stedsans kan få blitt med? Jeg skar gjennom og skrev en dato, jeg. Så får de som kan komme. Jeg kan kanskje stille. Gjør det, gjør det! Adrian: Jeg trenger forslag for å kunne lage en poll. Jeg regner med at det blir enten grilling hvis været tillater det, eller at vi går et eller annet sted og spiser. Så må børnene hjem etterhvert, og de mørke timene kan begynne. Ooog er ikke Tigeren et greit møtested? Lett å få øye på folk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lag to flervalgspoller. En med grilling og andre ute-aktiviteter og en annen for inneaktiviteter. Forslag fra min side: Ute: Paintball, Grilling (ofc), telttur. Inne: Paintball! Bowling, spise god mat (TGI er vel tradisjon blitt?) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Men... er ikke greia at det skal være HW-fotball da? Altså... fotball? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jo, det er snakk om etter fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå