NeEeO Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) hvem vet hvor stedet er Endret 15. april 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Treffet levde opp til alle mine forventninger. Riktignok skulle jeg ønske at dere andre kunne blitt hakket mer dritings, men det gikk jo greit. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fotos: Del 1 Del 2 Del 3 Så vi som ikke hadde mulighet til å komme, får ikke se? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dere skulle ikke gått så tidelig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når jeg gikk hadde jeg vært helt kanakkas dritings i 7-8 timer, det holdt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Det skal vel ikke vi måtte lide for? Anywho, det blir vel neppe siste gang. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg var drita når vi spiste pizza -.- Helte jo cider på Tøsa og vellta bord å greier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vil ha kvitknekt på facebook. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Vil ha kvitknekt på facebook. Har foreslått dere for hverandre nå. Åh, og så vil jeg bare si TUSEN TAKK for at alle klarte å gjøre opp for seg på Peppes! Tror det er første gang jeg har vært på forumtreff og det ikke har blitt stående igjen noe på regninga som ingen har tatt ansvar for. Bra folk, bra folk. Endret 20. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nice nice... vil glane bilder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Åh, og så vil jeg bare si TUSEN TAKK for at alle klarte å gjøre opp for seg på Peppes! Tror det er første gang jeg har vært på forumtreff og det ikke har blitt stående igjen noe på regninga som ingen har tatt ansvar for. Bra folk, bra folk. Holdt på å betale 2XXX kroner for pilsen, da han karen på Møllers sa "skriv inn beløpet før pinkoden" og jeg var jo rimelig bedugget så jeg skrev inn pinkoden først. Hadde blitt et dyrt forumtreff. Heldigvis dobbelsjekket jeg da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg var drita når vi spiste pizza -.- Helte jo cider på Tøsa og vellta bord å greier. Hei, det var koselig. Ikke prøv å si noe annet! Et veltet bord og litt søling av cider har ingen tatt skade av Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Åh, og så vil jeg bare si TUSEN TAKK for at alle klarte å gjøre opp for seg på Peppes! Tror det er første gang jeg har vært på forumtreff og det ikke har blitt stående igjen noe på regninga som ingen har tatt ansvar for. Bra folk, bra folk. Holdt på å betale 2XXX kroner for pilsen, da han karen på Møllers sa "skriv inn beløpet før pinkoden" og jeg var jo rimelig bedugget så jeg skrev inn pinkoden først. Hadde blitt et dyrt forumtreff. Heldigvis dobbelsjekket jeg da! Haha, holdt på å gå i samme fella: 9XXX Litt verre for min del. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg HAR faktisk gjort det en gang. Fikk bare feilmelding om at beløpet var for stort. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg gjør det rett som der er -.- Oda du skylder meg pizza penger. Men det går bra. Du er jo kona mi så fellesøkonimi er noe vi må vende oss til <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jepp, skulle jo egentlig ta deg med ut på frokost i går, men det funka jo dårlig uten telefon. Kan overføre hvis du vil det, eller så kan du få det neste gang vi sees. Hva var det som skjedde der, egentlig? Nektet fyren å dele opp regninga? Endret 20. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg satt med kalkulator og regna ut hvor mye vi skulle betale. Jeg og Bjørn bestilte jo kyllingvinger og slike osteballer med chiligreier inni til forrett. Om nom nom! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jepp, skulle jo egentlig ta deg med ut på frokost i går, men det funka jo dårlig uten telefon. Kan overføre hvis du vil det, eller så kan du få det neste gang vi sees. Hva var det som skjedde der, egentlig? Nektet fyren å dele opp regninga? Ja jeg vet! faen at du ikke har tlf altså! Vi tar det nestegang Han sa "det er vanskelig å dele opp altså. Så enten betaler du hele pizzaen eller ingenen pizza" Så da betalte jeg hele ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vanskelig å dele opp? Jeg satt med kalkulator og delte opp selv, så ba han bare taste inn tallene. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Han sa det ble for problematisk. Men var greit for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå