Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 hun? Anyways. Var det ikke flere som tog bilde av meg etter jeg gikk på trynet i forsøk på å gå opp en bakke? Hvorfor ser jeg ingen bilder av det? Håper Remi/KvitKnekt fikk dokumentert det. Det var et fint øyeblikk. Jeg koste meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vi var for opptatte med å le oss ihjel. Det merka jeg absolutt ingenting av. Sikkert fordi jeg var opptatt med det samme selv Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var det ikke no bilder av Knut Knudsen og GLimti? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg så bilde av knudsen, men glimti var aldrig der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg så bilde av knudsen, men glimti var aldrig der. McHanseren tok med seg "Glimti", en copycat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var det ikke no bilder av Knut Knudsen og GLimti? Glimti var der jo. Skapte god stemning han! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Han minnet litt om James Franco. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 last opp ett bilde av glimti..har hørt at han kun snakker om Politikk , om jeg hørte rett ..hahaha Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 last opp ett bilde av glimti..har hørt at han kun snakker om Politikk , om jeg hørte rett ..hahaha Som vi har nevnt, det er bare en copy-cat. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 OJa, men jeg mener last opp bile av han ekte glimti..fra forrige teff Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var det ikke no bilder av Knut Knudsen og GLimti? Jeg måtte rekke toget klokka 19, men det er noen bilder av meg. De fleste er vel fra festningen. Blondt fluffy hår og briller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Picz Den linken fungerer nok for alle, selv om man ikke har fjesbok. Jeg likte dette Endret 19. juni 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Hahaha, hva er det vi ser på her? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg tror det er Bjørn. Hvis jeg husker riktig så sa han noe rasistisk. Ikke helt sikker. Du er på taggespree, ja Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jeg likte uttrykket til Hanna Lettere sinnsforvirring der, ja Endret 19. juni 2011 av hjahre Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vet! Jeg fikk 2 perfekte i løpet av kvelden. 1 med Bjørn og 1 med Remi på vei hjem En? EN? Vi tok en perfekt high five, så tok vi en til fordi den var så perfekt, og enda en bare fordi. Det ble tre det OI ja det husker jeg. Ok 3 da! alle gode ting er 3 Jeg likte uttrykket til Hanna Lettere sinnsforvirring der, ja HEI HEI HEI! jeg kan ikke noe for at det er sånn jeg ser ut heletiden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg som var så skeptisk til dette, og var ikke helt sikker på om jeg ville være med i starten... Men det virket jo som dere hadde det koselig! .. har fått en del friend requests på Facebook, så kanskje jeg er litt populær likevel. 10hi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg tror det er Bjørn. Hvis jeg husker riktig så sa han noe rasistisk. Ikke helt sikker. *knegg* Kom noen gullkorn derifra iløpet av kvelden:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå