Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 c) fordi gjengen her alltid har en ledig plass eller to til de som viser seg verdige. Hvordan skal man bevise dette? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ble spandert ICE på av Lemon. Ahhh, jenter som spanderer, slik det skal være! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg også ble påspandert. Jeg får nesten ta det på meg å spandere på hun neste gang. Om hun da ikke stikker av til Bergen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 c) fordi gjengen her alltid har en ledig plass eller to til de som viser seg verdige. Hvordan skal man bevise dette? Jeg dømmer. Jeg ble spandert ICE på av Lemon. Ahhh, jenter som spanderer, slik det skal være! Jeg er for likestilling. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, selv om det nok er et pluss her. Du er invitert fordi du a) kan skrive, b) er ny her og vi vil gi et godt inntrykk, og c) fordi gjengen her alltid har en ledig plass eller to til de som viser seg verdige. Må man være verdig for å være med? Ingen fortalte meg det... Jeg bare ble med, fin måte å komme seg ut fra svette hybler på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ble spandert ICE på av Lemon. Ahhh, jenter som spanderer, slik det skal være! Jeg er for likestilling. Glemte å kalle deg rødstrømpe og Ottar-feminist ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Glemte å kalle deg rødstrømpe og Ottar-feminist ja. Jeg er nyskjerrig, kan gutter bli medlem av Ottar? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvis jeg skal bli med, må vi spille fotball neste gang. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jeg er nyskjerrig, kan gutter bli medlem av Ottar? Syns du skal sende en mail og høre Endret 19. juni 2011 av hjahre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, de kan det. http://kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2 Hvis jeg skal bli med, må vi spille fotball neste gang. Det syns jeg faktisk ikke noe om. Mye bedre å sitte og prate sammens mens man tar bilder og prøvesmaker hverandres drinker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Må man være verdig for å være med? Ingen fortalte meg det... Jeg bare ble med, fin måte å komme seg ut fra svette hybler på Man må være verdig for å bli invitert med igjen. Du er in. Glemte å kalle deg rødstrømpe og Ottar-feminist ja. Flaks for deg, ellers hadde du gått tørst. Jeg er nyskjerrig, kan gutter bli medlem av Ottar? Menn kan bli støttemedlemmer. Dette vet jeg fordi jeg googlet det, ikke fordi jeg er medlem selv. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Joda, koselig å bare prate også. Men blir litt kleint å snakke med fremmedfolk? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Joda, koselig å bare prate også. Men blir litt kleint å snakke med fremmedfolk? Sikkert ikke med litt alkohol i blodet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Joda, koselig å bare prate også. Men blir litt kleint å snakke med fremmedfolk? Ikke etter nok etanol i leveren. Jeg måtte drikke meg til mot for å møte opp, men det gikk så bra så. SnittLeif var ikke så slem som jeg trodde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Joda, koselig å bare prate også. Men blir litt kleint å snakke med fremmedfolk? Bare kleint om man har problemer med å snakke med ukjente personer. Vanligvis har treffene våre mer enn nok av skravlekjerringer(av begge kjønn), så det er ikke det minste problem. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg sliter jo egentlig med det, men det går merkelig nok alltid på et vis. Som Slimda sier: Det finnes alltid nok skravlekjerringer, så det holder å sitte og nikke og smile til man blir trygg nok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg blir alltid så snakkesalig i fylla. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er vel ganske ung da. Vil liksom ikke møte 40 år gamle gubber. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var ingen over 30 der, Nellyy. Eldste var vel 27? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er en 40 år gammel gubbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå