Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er eventuelt i Oslo i halv fire-tida på lørdag, men fotballen kan jo starte før det. Også fester vi to måneder til ende. Neida. Det kommer vel litt an på hva folk blir med på, om alle drar hjem etter middag eller om noen vil ut og leke etter det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sist jeg var med, var jo stor suksess å dra i en park og grille etterpå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Grille? Grille kjøtt? I parken? Selvsagt støtter jeg dette 100%. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg må bare være tilbake i Drammen til rundt 8. Blir tvunget med på fest, så jah. xD 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Var vi ikke ved St. Hanshaugen forrige gang? (Om det ikke har vært arrangert noe etter jeg var med den gangen). Faen at jeg bor i Bodø... Jeg gjorde det inntil fredag. Kom deg sørover. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Var vi ikke ved St. Hanshaugen forrige gang? (Om det ikke har vært arrangert noe etter jeg var med den gangen). Var den gangen jeg tenkte på, ja. Jeg vet heller ikke om det er blitt arrangert noe etter det, men det var sist jeg var med. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Æsj, jeg har lyst, men jeg jobber fredag og lørdag. (Kan lett be meg fri da, bitteliten jobb) Også har jeg ingen penger, og jeg får ikke lønning før uka etter, pluss at jeg ikke kan pendle akkurat. Kjipt at søstra mi ikke bor i Oslo lengre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du som er så liten og uskyldig kunne jo flørtet deg i sengs med noen jenter på byen i etterkant. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Var vi ikke ved St. Hanshaugen forrige gang? (Om det ikke har vært arrangert noe etter jeg var med den gangen). Var den gangen jeg tenkte på, ja. Jeg vet heller ikke om det er blitt arrangert noe etter det, men det var sist jeg var med. Jepp. Det var artig den gangen. Skal jeg ta med frisbee denne gangen også, så jeg kan kaste på skatere i år og? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis vi får bra vær er jo grilling optimalt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du som er så liten og uskyldig kunne jo flørtet deg i sengs med noen jenter på byen i etterkant. Og du sikter til meg? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Neineinei, gå for søndag. Det passer meg perfekt Hvis det blir lørdag har jeg ikke sjans til å være der før 6-tiden selv om jeg kjører selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fordelen med å ta det på en lørdag, er at søndagen vanligvis ikke er en arbeidsdag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Men det er lørdag, og siden jeg ikke er ferdig på jobb før litt etter 16, så kan jeg ikke ta toget inn og ender opp med å kjøre, og da blir det samme hvilken dag som kommer etter. Og litt fyllesyke på en mandag er da ikke det verste? Endret 1. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tenkte mer på at det er enklere å bli lenge på byen og kose seg på en lørdagskveld fremfor en søndagskveld. Da er det ofte folk må stikke tidligere fordi de må på jobb dagen etter. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg blir gjerne med, men må bare sjekke om jeg skal jobbe den helgen først. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Søndag er det i tillegg mye mindre kollektivt som går. En annen ulempe det. Jeg stemmer for lørdag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Eneste minusen med lørdagsfest, er at jeg ikke har en hel fridag til å rydde i leiligheten i tilfelle noen skulle snuble med meg hjem. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg kommer nok ann på været! Og hvis ingen er pissredd for bikkjer tar jeg med kreket også, og da er jeg veldig for grillings etterpå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvilket krek er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå