Gå til innhold

HW-fotball 2011

Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper.

Du virka hyggelig, du :) Fra andre sida av rommet, hvertfall.. Du har hvertfall to store fordeler, trenger man mer? :)

Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper.

Hvis du bare får være med fordi du har pupper, hvorfor får da jeg være med?... :tease:

Smash!

Lenke til kommentar

Ikke sant? Det er underverker hva en liten sjokoladebit kan fikse.

Det må nevnes at jeg ikke spiste noe smash, og jeg klarte meg alikevel :)

Jeg syns i alle fall du er ei flott jente :) Både personlighet og ellers.
Lenke til kommentar

Morsom gjeng. :p

Du hadde trivdes i vårt selskap. Jeg inviterer deg herved til neste forumtreff, når nå enn det vil finne sted.

Slutte å fiske? Du har jo ikke fått napp ennå, bare småbiting på agnet. :p

Jeg er ikke storforlangende.

Lenke til kommentar

Jeg og Bjørn tok oss en kebab. jeg ble skuffet over kebaben, da det var en svært kjedelig rett. Takke meg til burger neste gang.

Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? :p

Alle som vil blir invitert. Om du er jente er bare en garantert måte på å få oppmerksomhet (og gratis drinker) på.

Lenke til kommentar

Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? :p

Nei, selv om det nok er et pluss her. Du er invitert fordi du a) kan skrive, b) er ny her og vi vil gi et godt inntrykk, og c) fordi gjengen her alltid har en ledig plass eller to til de som viser seg verdige.

Alle som vil blir invitert. Om du er jente er bare en garantert måte på å få oppmerksomhet (og gratis drinker) på.

Det er sant. Jeg prøvde å tilby meg å kjøpe shots siden Iceman kjøpte en runde først, men det var ikke snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...