Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper. Hvis du bare får være med fordi du har pupper, hvorfor får da jeg være med?... Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper. Du virka hyggelig, du Fra andre sida av rommet, hvertfall.. Du har hvertfall to store fordeler, trenger man mer? Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper. Hvis du bare får være med fordi du har pupper, hvorfor får da jeg være med?... Smash! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Hahaha! Jeg har hørt at personlighet hjelper i det lange løp. Men det er kanskje bare et rykte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Pupper og Smash er hva vi betyr for hjahre. Jøss. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Tja, noe må man jo tenke på når man sitter ved pc-en Endret 19. juni 2011 av hjahre Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke sant? Det er underverker hva en liten sjokoladebit kan fikse. Det må nevnes at jeg ikke spiste noe smash, og jeg klarte meg alikevel Haha, aw. Takk, Geir. Er litt redd for at alle egentlig synes jeg er dritkjedelig, men at jeg får være med i gjengen fordi jeg har pupper. Jeg syns i alle fall du er ei flott jente Både personlighet og ellers. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 SCORE! Nå skal jeg slutte å fiske. Mmmm anerkjennelse. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nå skal jeg slutte å fiske. Mmmm anerkjennelse. <3 Slutte å fiske? Du har jo ikke fått napp ennå, bare småbiting på agnet. Morsom gjeng. Du skulle bare visst... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Morsom gjeng. Dagen som var var definitivt den morsomste dagen jeg noen gang har vært ute i Oslo. True story 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg bidrar med fyllesnakk og god stemning. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Morsom gjeng. Du hadde trivdes i vårt selskap. Jeg inviterer deg herved til neste forumtreff, når nå enn det vil finne sted. Slutte å fiske? Du har jo ikke fått napp ennå, bare småbiting på agnet. Jeg er ikke storforlangende. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er ikke storforlangende. Du er med på alt, var det ikke det du sa? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg sier så mye rart... Men ja. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så, hva skjedde etter kebaben? Jeg brukte én hel time på vei hjem, det hadde tatt 20 min vanligvis... Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg og Bjørn tok oss en kebab. jeg ble skuffet over kebaben, da det var en svært kjedelig rett. Takke meg til burger neste gang. Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? Alle som vil blir invitert. Om du er jente er bare en garantert måte på å få oppmerksomhet (og gratis drinker) på. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? Probably. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Så jeg blir invitert bare fordi jeg har pupper? Nei, selv om det nok er et pluss her. Du er invitert fordi du a) kan skrive, b) er ny her og vi vil gi et godt inntrykk, og c) fordi gjengen her alltid har en ledig plass eller to til de som viser seg verdige. Alle som vil blir invitert. Om du er jente er bare en garantert måte på å få oppmerksomhet (og gratis drinker) på. Det er sant. Jeg prøvde å tilby meg å kjøpe shots siden Iceman kjøpte en runde først, men det var ikke snakk om. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Takk, Lemon! Det var veldig hyggelig å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå