Gå til innhold

HW-fotball 2011

Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes faktisk det var helt latterlig at hele 4 stykker ville spiller fotball.

Vel, litt sent tidspunkt å starte dagen og når folk har forskjellig syn på når kl 1400 er og hvordan man skal komme seg til Oslo innen 1400 så blir det straks litt problematisk.

Men fint at du stilte opp allikevel selv om det ble en kortvarig affære for din del :)

Lenke til kommentar

Haha. Dette virket jo koselig! Skulle ønske jeg kunne vært der. :p

Du kunne jo også vært min protesjè i hvordan å være überkönig.

Minimum 3 i promille.

Jeg hadde 3,5. Jeg veit seriøst ikke hva som skjedde fra vi gikk til Vowels og til vi la oss. Husker at vi var ute etter kebab, da.

Lenke til kommentar

Forresten, jeg har konferert med flere.

Hvem er han i den grønne genseren/t-skjorten som ble med hjem til Vowels i går kveld? Vet ikke :(

Var ikke det hjahre? Håkon? Jeg husker ikke så mye fra Vowels, men han hadde i hvertfall grønn t-skjorte.

Jøss, flink du er til å huske navn Oda :) Mchansern, ikke fullt så god.. :nei: Men ja, det var meg

Lenke til kommentar

Haha. Dette virket jo koselig! Skulle ønske jeg kunne vært der. :p

Du kunne jo også vært min protesjè i hvordan å være überkönig.

Minimum 3 i promille.

Jeg hadde 3,5. Jeg veit seriøst ikke hva som skjedde fra vi gikk til Vowels og til vi la oss. Husker at vi var ute etter kebab, da.

Lurer på hvor mye jeg hadde på det meste i grunn.

Kebaben var konge midt på natten. Husker du sovnet på sofaen til Vowels og vi vekte deg etterhvert.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye jeg hadde på det meste i grunn.

Kebaben var konge midt på natten. Husker du sovnet på sofaen til Vowels og vi vekte deg etterhvert.

Haha, typisk meg. Det skjedde forrige forumtreff óg. Hadde planer om å holde litt lengre denne gangen. Får øve meg mer.

Lenke til kommentar

Slimda, du var sunnmøringen som delte ut smash, right? Trodde sunnmøringer skulle være gjerrige og gniene.. Hva skjer med verden? :p

Vi er ikke gjerrige og gniene. Vi er økonomiske og sparsommelige. En pose smash koster veldig lite, i forhold til hva en smash gir tilbake. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg gleder meg til neste forumtreff, da skal jeg love å bli overstadig beruset, snøvle som en jævel, tafse og generelt sett være helt jævlig.

Med andre ord, slik dere liker meg <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...