Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Ifølge bildene til Christer/Nerfy sølte både jeg og Hanna på ham først. :---D Jeg ble ikke truet på livet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var vel Hanna som fikk festens beste High-fives med Bjørn. Hun ble jo helt fra seg over hvor perfekte de var. Men det var dog etter mesteparten hadde snublet seg hjem. Oh yeah. Skulle akkurat si det selv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ifølge bildene til Christer/Nerfy sølte både jeg og Hanna på ham først. :---D Jeg ble ikke truet på livet. Dere har pupper. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet! Jeg fikk 2 perfekte i løpet av kvelden. 1 med Bjørn og 1 med Remi på vei hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ifølge bildene til Christer/Nerfy sølte både jeg og Hanna på ham først. :---D Jeg ble ikke truet på livet. Det er fordi dere kom med masse klemmer, dessuten er dere konene mine, er upassende å slenge drapstrusler til sine koner! Jeg vil ikke ha masse klemmer av nyhus, så da er drapstrusler veien å gå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Ifølge bildene til Christer/Nerfy sølte både jeg og Hanna på ham først. :---D Jeg ble ikke truet på livet. Dere har pupper. Og sjel. Nei, vent. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var vel Hanna som fikk festens beste High-fives med Bjørn. Hun ble jo helt fra seg over hvor perfekte de var. Men det var dog etter mesteparten hadde snublet seg hjem. Oh yeah. Skulle akkurat si det selv Du var søt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes faktisk det var helt latterlig at hele 4 stykker ville spiller fotball. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet! Jeg fikk 2 perfekte i løpet av kvelden. 1 med Bjørn og 1 med Remi på vei hjem En? EN? Vi tok en perfekt high five, så tok vi en til fordi den var så perfekt, og enda en bare fordi. Det ble tre det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes faktisk det var helt latterlig at hele 4 stykker ville spiller fotball. Holder til enspretten det. HEHEHEEHHEHE Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes faktisk det var helt latterlig at hele 4 stykker ville spiller fotball. Fotball var liksom ikke det folk så mest frem til, for å si det sånn. Det var drikking, koseprat og tull. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du var søt. Dette stemmer på en prikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så hvorfor i helvete kalle det HW-fotball? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så hvorfor i helvete kalle det HW-fotball? Det er mer legitimt enn HW-drikking. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Og sjel. Nei, vent. Sorry, den solgte du til hårfargen, og nå får du den aldri tilbake. Welcome to the team, motherfucker :'D Det er mer legitimt enn HW-drikking. Akkurat. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Nå skal det sies at det var lagt opp til fotball, altså. Det var ikke ment å være et rent drikketreff. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gjør i alle fall at jeg ikke gidder bry meg nevneverdig om neste HW-fotball. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke vær en hater a. Dette var i regi av folka på Sosialt-delen, og ikke fotball-delen. Hadde ikke blitt superseriøs fotball uansett. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, men likevel. Kunne like gjerne kalt det HW-treff. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gjør i alle fall at jeg ikke gidder bry meg nevneverdig om neste HW-fotball. Don't rain on our parade, dude. Vi hadde det kjempe gøy vi andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå