Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var vel Hanna som fikk festens beste High-fives med Bjørn. Hun ble jo helt fra seg over hvor perfekte de var. Men det var dog etter mesteparten hadde snublet seg hjem. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 High fivet jeg noen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Hæ, klemte jeg? Aww. Så bra. Jeg er en sucker for kroppskontakt, men det er ikke så ofte jeg tør. Å drikke seg til mot funker tydeligvis fett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, Oda hadde nærkontakt av 3 grad med hele møllers. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 HAHAHA. Har sikkert fått atomaids nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Møllers var litt av et sted. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Møllers er så skittent som du får det - muligens med unntak av Kakerlakken, hvor vi egentlig hadde tenkt oss (der folk prøvde å bryte seg inn). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Møllers er et koselig lokale. Setene på benkene er dog litt harde Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvor får jeg sett bilder? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Ikke noe problem for oss med junk in the trunk. Du må mao. legge på deg. Utelukkende på stussen. Ginecólogo: Prøv her. Endret 19. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Møllers er så skittent som du får det - muligens med unntak av Kakerlakken, hvor vi egentlig hadde tenkt oss (der folk prøvde å bryte seg inn). Kakerlakken ville jeg nektet å sette mine føtter innenfor. Hvor får jeg sett bilder? Være venner med oss på Facern. Ikke noe problem for oss med junk in the trunk. Du må mao. legge på deg. Utelukkende på stussen. Legge på meg ja, deal. Kommer du å lager fetende mat til meg da eller? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Neeeida, man lever bare én gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Akkurat. Jeg vil gjerne at det varer en stund. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Bli med på Kakerlakken neste gang, så skal jeg lage mat og kaker med masse smør og fløte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke noe problem for oss med junk in the trunk. Du må mao. legge på deg. Utelukkende på stussen. Ginecólogo: Prøv her. Ikke tilgjengelig. Være venner med oss på Facern. Jeg skrev kølle på HW-fotball-arrangementet. Legg meg til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk absolutt skulle på kakerlakken. Vi havner jo alltid på møllers uansett, så hvorfor ikke bare gi etter og godta nederlaget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå