Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Gikk jeg glipp av noe snuskete? Blast! Det eneste jeg kan se som du har gått glipp av er at jeg ikke var der. Du skulle vært der! Vi fikk en wannabe som kalte seg Glimi istedenfor, da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gud, det hadde endt episk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 HAH hva sa jeg? jeg sa det ikke var han! Men ingen hørte på meg -.- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gikk jeg glipp av noe snuskete? Blast! Det eneste jeg kan se som du har gått glipp av er at jeg ikke var der. Jeg har sikre kilder på at du var der. Var en kar som gikk rundt og sa han var Glimti i hvertfall. jeg liker at du i går også sa at du var mest genial av oss alle Kan ikke lyve vettu. Det er slemt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja det er det! GENIAL! Du er min nye forumsfavoritt! Jeg våknet i dag tidelig (10tiden) å var enda drita. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 HAH hva sa jeg? jeg sa det ikke var han! Men ingen hørte på meg -.- Alle visste det ikke var han. Vi diskuterte til og med hva han burde kalle seg om han registrerte seg på forumet. GlimtEn så ut til å være det beste forslaget. Beste var jo selvfølgelig da han begynte å diskutere alle de samme sakene som glimti alltid prater om. Var herlig. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var det et vellykket arrangement? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg og Vowels er gode til å trene opp våre studenter. Var det et vellykket arrangement? Alltid vellykket når jeg er tilstede. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det fikk ikke jeg med meg, Eivind... faen -.- jeg trodde alle trodde det var han utenom meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det foresvever meg at jeg skrek ganske høyt at det ikke var ham. Jeg blir så usjarmerende når jeg vet jeg har rett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Skulle ønske det var noen mods eller admins tilstede som vi kunne hatet litt jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Mm. Onyx og Jørgen skulle jo komme, men baila. Trist, trist. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det fikk ikke jeg med meg, Eivind... faen -.- jeg trodde alle trodde det var han utenom meg Nei, men de fleste ble med på leken. Det foresvever meg at jeg skrek ganske høyt at det ikke var ham. Jeg blir så usjarmerende når jeg vet jeg har rett. Det var en kombinasjon av "DET ER IKKE GLIMTI" og "JEG SKAL DREPE DEG!". Så til den som lurte, ja, vellykka kveld. \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var en tidligere moderator til stede, om det telles? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var en kombinasjon av "DET ER IKKE GLIMTI" og "JEG SKAL DREPE DEG!". Så til den som lurte, ja, vellykka kveld. \o/ Ahahaaa truet jeg faktisk noen på livet? Jeg liker det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg truet Nyhus på livet opptil flere ganger, kun fordi jeg er så glad i han <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mener å erindre at jeg ble truet på livet av Elton John fordi jeg var så vestkant. Men jeg vet at han elsker meg, så peace out and love etc. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ahahaaa truet jeg faktisk noen på livet? Jeg liker det! Du trua meg opp til flere ganger, og Jon Erik ihvertfall 2 ganger. Det var noen andre "Jeg dreper deg!!" her og der også, men aner ikke hvem det var retta mot. Jeg truet Nyhus på livet opptil flere ganger, kun fordi jeg er så glad i han <3 Det var vakkert. Mener å erindre at jeg ble truet på livet av Elton John fordi jeg var så vestkant. Hahahaha Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Ahahaaa truet jeg faktisk noen på livet? Jeg liker det! Du trua meg opp til flere ganger, og Jon Erik ihvertfall 2 ganger. Det var noen andre "Jeg dreper deg!!" her og der også, men aner ikke hvem det var retta mot. Dere fortjente det sikkert. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå