hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hæ, nei. Hvem da? En random kid? Jau. Det var phun, selv om alle trudde jeg skulle miste han. Det var jo bare genialt Det var han lille oransje ungen som også klatra på fontena, right? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var han lille oransje ungen som også klatra på fontena, right? Stemmer det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var han lille oransje ungen som også klatra på fontena, right? Ja, det kan stemme. Var episk at han ble tvunget til å gå bort til meg å gi meg en klem av faren sin i etterkant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var han lille oransje ungen som også klatra på fontena, right? Ey yo. Første gang jeg ser deg på forumet. Minnes vagt om at jeg spurte deg ca. 140 ganger hva du het på forumet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var han lille oransje ungen som også klatra på fontena, right? Ååååh, DA er jeg med! Han husker jeg! Morsom unge. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, det kan stemme. Var episk at han ble tvunget til å gå bort til meg å gi meg en klem av faren sin i etterkant. Det fikk jeg ikke med meg.. Ey yo. Første gang jeg ser deg på forumet. Minnes vagt om at jeg spurte deg ca. 140 ganger hva du het på forumet. Ja, du spurte mye. Hvor mange ganger det var er ikke godt å si, men det var maaaange Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det noen som har bilde av slosskampen min med den lille ungen? Det heter ikke slåsskamp når du blir rundjult av ungen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det heter ikke slåsskamp når du blir rundjult av ungen Hahaha, ja, først ungen, så kveler oda meg senere på kvelden. Har en følelse at folk som befinner seg i oslo har noe mot meg, uansett kjønn og alder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg befinner meg i Oslo og jeg har ikke noe i mot deg. Unntatt når du ikke besvarer mine fylle-high fives. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tror det blir en veldig rolig kveld i dag,burger før jeg la meg var heller intet noe sjakktrekk :\ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gærne folk. Skulle gjerne vært med, men det er langt fra Trondheim til Oslo Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Næh, var ikke så gærne folk. Jeg innbiller meg at de kunne vært enda værre enn de var Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg befinner meg i Oslo og jeg har ikke noe i mot deg. Unntatt når du ikke besvarer mine fylle-high fives. Jeg har aldri besvart så mange highfives i mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ble ikke engang særlig full. Hadde jeg planlagt litt bedre hadde jeg blitt lengre. Var jo fail å måtte stikke så tidlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Husker ikke hvem som sa at jeg var den beste på å trolle på diskusjon, men uansett jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 That waz me. Folk som tok bilder burde legge de ut i hwfotballgreia på facebook. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Næh, var ikke så gærne folk. Jeg innbiller meg at de kunne vært enda værre enn de var Score! Folk som tok bilder burde legge de ut i hwfotballgreia på facebook. Enig. Og her. Og overalt. Overalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Untagger som faen hvis det dukker opp et bilde av meg der. Elton John var litt søt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå