Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Til alle forumister: Jeg savner en svart trenchcoat. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Og jeg savner tskjorta jeg pælma i drammenselva. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 jeg savner: sko, sokker en genser og all verdighet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Savner også telefonen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Savner ingenting unntatt den slanten med Minttu som han rotta på den brune baren vi var på stjal. Men det kan man jo leve uten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hahaha hvaaa Ja, fikk du ikke med deg at Hanna ga meg ei tskjorte tidligere på dagen, som jeg vasa rundt med i lomma? Føler at det bildet her oppsummerer gårsdagen veldig. Fyll og drapsforsøk/trusler. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Fikk ikke med meg at du fikk den, men jeg visste at hun hadde den med seg. ...men prøver jeg virkelig å drepe deg, eller klemmer jeg deg? Begge deler, kanskje? Hat og kjærlighet går hånd i hånd hos meg. Endret 19. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Elton John aka Iceman stiller opp. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Uttrykket hans på bildet er priceless. edit: Er det noen som har bilde av slosskampen min med den lille ungen? Endret 19. juni 2011 av BTK Nyhus 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Er det noen som har bilde av slosskampen min med den lille ungen? What, slåss du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det noen som har bilde av slosskampen min med den lille ungen? What, slåss du? Nei, nei, jeg sloss. Fikk du ikke med deg da den lille ungen kom bort og ville slåss med meg da vi venta på folka etter peppes? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Satt dere lenge på fontenen å ventet på oss? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Fikk du ikke med deg da den lille ungen kom bort og ville slåss med meg da vi venta på folka etter peppes? Hæ, nei. Hvem da? En random kid? Satt dere lenge på fontenen å ventet på oss? I evigheter. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Satt dere lenge på fontenen å ventet på oss? I evigheter. I alle fall 4 evigheter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hæ, nei. Hvem da? En random kid? Jau. Det var phun, selv om alle trudde jeg skulle miste han. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Satt dere lenge på fontenen å ventet på oss? I evigheter. I alle fall 4 evigheter Jeg er sikker på at mine fine telefonstemme gjorde opp for det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke helt. Fin bedugget Mchansern i telefonen er definitivt noe for seg selv, men vi satt alikevel ganske lenge Hæ, nei. Hvem da? En random kid? Jau. Det var phun, selv om alle trudde jeg skulle miste han. Det var jo bare genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå