vetle666 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Finner du ikke frem så bare ring Lemon? Skal love at jeg finner fram, forsoekte meg bare paa en liten vits. Det jeg mente var at jeg ser sikkert forskjell paa dere og f.eks Ekeberg FK om noen andre skulle befinne seg paa sletta samtidig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Peppes? Var det ikke Friday's vi skulle på? Eller skal vi ta siste avgjørelse når alle er slitne av fotballen og ruller seg på gresset? Kom ikkke gjennom på Friday's, og siden det fungerer dårlig å dukke opp 20 stykker randomly, bestilte jeg bord på Peppes. Håper det går greit for alle! Da er det bare et par timer til jeg kaster meg på toget innover mot ozlo. 12:30 baby! Tar du Eidsvoll-toget? Sees der? Jeg ringer eller sms-er deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Akkurat våknet. Får se når jeg kryper ut av leiligheten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Får kanskje gidde å stå opp da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Og jeg som har vært oppe siden før sola. Kommer til å slokne i ti-tida som vanlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ligger i senga. Naken eller påkledd i dag mon tro? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Ligger i senga. Naken eller påkledd i dag mon tro? Jeg gjorde et kompromiss og valgte utringning. (Mest fordi det var den eneste genseren som verken var på vask eller laget av ull) Endret 18. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det store spørsmålet er om jeg skal gidde å fikse på skjegget før fotballen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Spørs om jeg kommer meg opp av senga. Føffaen. Edit: drit i skjegget, det gjør jeg. Endret 18. juni 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ligger i senga. Naken eller påkledd i dag mon tro? Jeg gjorde et kompromiss og valgte utringning. Har du plagg hvor du ikke får utringning?.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg barberer meg nå, og drar på polet litt senere. Må se fin ut for alkisene der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Har du plagg hvor du ikke får utringning?.. Jeg har noen som er helt trange i halsen, men de kveles jeg av. Så nei, strengt tatt ikke. Det er litt kjedelig, egentlig. Ser løsaktig ut uansett, liksom. I dag spiller jeg på det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvor skulle fotballsparkinga foregå igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Har man F-cup får man vel utringning no matter what. Not that I'd know of course. Endret 18. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 BH-systemet er overkomplisert. Er noe med at cup-størrelsen går opp for opprinnelig samme størrelse bryster når man går ned i størrelsen rundt livet. Dama har vel J eller noe slikt nå. Høres ut som om det er alt for gigantisk, men den gang ei, bare perfekt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Sitter nå på en BUSS. Som går til Moss, og deretter er det tog. I tilleg er vi tjue minitter forsinka. Hvorfor skulle de arbeide på toglinja nå? -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå