Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er jeg. Bryr meg kun om maten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis du går i riktig bank, så. Hvilken har du? Har DNB, så regner med at jeg burde klare å finne en fillial et sted i Oslo. Da kan du stikke innom et hvilket som helst postkontor, vet du. Det er jo bare enda bedre, for jeg vet hvor jeg finner postkontorer I Oslo. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Greit. Du tar maten, jeg snakker med pikene. Det er jo bare enda bedre, for jeg vet hvor jeg finner postkontorer I Oslo. ^^ Er det ikke et stort DNB-kontor langs 17 og 18-trikkeskinnene? Sånn rett etter den kirke-greia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mulig det er pilsen som prater, men jeg har begynt å glede meg veldig til det her. Lenge siden jeg var på et fullblods forumtreff. Minner meg på at jeg skylder deg en pils, tror jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Den er grei. Vi må skaffe oss walkie talkie så jeg kan gi deg flørtetips. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Flørtetips trenger jeg ikke. Jeg bare tar en "He du sunnmøring i dej? Ikkje? He du lyst på en?" så faller de som fluer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Planen er å sitte på Peppes utover kvelden? I så fall hvilken? :--D Hvis du vil vite det bare for å unngå oss, sier jeg det ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Flørtetips trenger jeg ikke. Jeg bare tar en "He du sunnmøring i dej? Ikkje? He du lyst på en?" så faller de som fluer. Jeg har lyst på en. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Planen er å sitte på Peppes utover kvelden? I så fall hvilken? :--D Hvis du vil vite det bare for å unngå oss, sier jeg det ikke. Ikke vær så kjip a! :---( Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mulig det er pilsen som prater, men jeg har begynt å glede meg veldig til det her. Lenge siden jeg var på et fullblods forumtreff. Minner meg på at jeg skylder deg en pils, tror jeg. Holy smack, det stemmer det! Hadde jeg helt glemt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mulig det er pilsen som prater, men jeg har begynt å glede meg veldig til det her. Lenge siden jeg var på et fullblods forumtreff. Minner meg på at jeg skylder deg en pils, tror jeg. Holy smack, det stemmer det! Hadde jeg helt glemt! Hail me and my memory! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Alle skylder meg en pils, husker jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hail me and my memory! Fuck ja! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror jeg er skyldig Tøseguri en øl Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du kan kjøpe en til han, så kan han gi den til meg. Da holder han seg på null. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Virker fristende, men det eneste som kan ødelegge en smule er mye penger til hotell/motell. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Planen er å sitte på Peppes utover kvelden? I så fall hvilken? :--D Hvis du vil vite det bare for å unngå oss, sier jeg det ikke. Ikke vær så kjip a! :---( Jeg er ikke den kjipe her. Jeg er den dere ditcher for å være fylletroll alene. :''( Gayatri: Det er bare å slenge seg på hvis du vil! Oppmøte ved tigerstatuen klokka to i morra, hvis du kommer senere kan du bare ringe/sms-e meg på 91358618, så møter vi deg. Det gjelder forøvrig alle andre óg. (Jeg stiller med whiskytrøfler til alle) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Lurer på om jeg skal ha på en gammal Avenged Sevenfold t-skjorte, bare for gøy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Satt og gjemte meg hjemme med telefonen avslått en hel helg fordi jeg visste eplefe var i byen, så jeg kommer nok IKKE imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå